Sinds enkele dagen lukt het niet meer om email te versturen via relay.proximus.be.
Dit zowel voor PC (outlook 2010 in Windows 10 omgeving), I-Pad (mail in iOS 11.1.2) als I-Phone (mail in iOS 11.1.2). Via de Webmail van proximus lukt het wel nog.
Inkomende mals voor zover ikweet geen problemen.
Op internet zitten zoeken en alle systemen nagekeken en ik zie nergens wat er fout is.
Wel gevonden gebruik van STARTTLS maar dit kan niet op I-Pad en I-Phone
IMAP accountggevens als volgt:
Naam: xxx
E-Mail: xxx@skynet.be
Server inkomende mail
Hostname: imap.proximus.be
gebruiksnaam: xxx.skynet.be
gebruik SSL: ja
identiteitscontrole via wachtwoord
Serverpoort: 993
Server uitgaande mail: SMTP
hostname: relay.proximus.be
gebruik SSL: ja
identiteitcontrole: via wachtwoord
serverpoort 587
Beantwoord
Mail versturen via server uitgaande mail "relay.proximus.be" niet mogelijk
Beste antwoord door christel.d
Na enkele privé berichtjes met support alles opgelost.
alles in orde gekomen na het herstarten van de B-Box...
bedankt aan iedereen voor de hulp.
Bekijk origineelalles in orde gekomen na het herstarten van de B-Box...
bedankt aan iedereen voor de hulp.
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.