Poging tot oplichting !!!!!! Wees alert !!!!!!
Mail van aanmaning@proximus3v.be is Phishing
Zo ziet de mail eruit met het Proximus logo
Uw betalingstermijn is verstreken
Geachte heer/mevrouw,
De automatische domiciliëring van 27 Oktober 2014 is mislukt.
Wij hebben u per brief verzocht om de betaling onder factuurnummer 11PRO9374US alsnog te voldoen.
Tot op heden hebben wij helaas nog geen betaling van u ontvangen. Wij hebben u hierover al een brief gestuurd.
Wij attenderen u erop dat het betalingstermijn is verstreken.
Het openstaande bedrag is momenteel € 103,50 (inclusief kosten). Het bedrag zal worden verhoogd met
buitengerechtelijke incassokosten ter hoogte van €197,40 indien het niet binnen de door ons gestelde termijn is
voldaan.
U kunt direct online betalen met Bancontact via 3V Payment Group.
· Klik hier op: online betalen om de AcceptEmail te voldoen, let op dat u de juiste waarde selecteert
· U kunt nu direct uw betaling doen via Bancontact. Kies hiertoe uw eigen bank
· Zodra u het openstaande bedrag heeft betaald via 3V Payment Group, ontvangt u een unieke 19-cijferige code.
· Om de betaling succesvol te verwerken, dient u de 19-cijferige code die u via de mail heeft ontvangen in te vullen via de link hieronder.
Vul hier uw 19-cijferige code in om de betaling succesvol te verwerken.
Let op: als wij uw betaling niet voor 26 december 2014 ontvangen, loopt u het risico op een gerechtelijke
procedure en zal het bedrag worden verhoogd.
U kunt niet reageren op deze email. Op onze website kunt u wel reageren.
Hoogachtend,
Proximus Afdeling Incasso
Proximus Klantenservice
Mail van aanmaning@proximus3v.be is Phishing
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
