Ik zou graag een bepaalde alias doorsturen naar naar een ander mailadres, maar proximus mail stuurt telkens alle aliassen door? Is er een manier om dit op te lossen?
Alvast bedankt
Bladzijde 1 / 1
die aliassen verwijzen wel allemaal naar dezelfde mailbox.
Dus ik kan niet 1 bepaalde alias doorsturen?
Die mogelijkheid heb ik toch nog niet gevonden op webmail.proximus.be.
Je kan dit bv ook via een gmail account laten ophalen, maar dit zal wel op het zelfde neer komen dat alles wat in deze proximus mailbox binnenkomt zal opgehaald worden, dat heb ik nog niet bestudeerd wat daar bv mogelijk is.
Je kan ook met verschillende proximus mailboxen werken bv één op uw naam en één op naam van iemand anders enz...i.p.v. met aliassen te werken.
surf naar deze site: een-extra-mailbox-aanmaken
nb: daar kan je ook op de chat knop (rechts in beeld, tweede symbool van de vier) klikken om je mailforwarding vraag te stellen.
Je kan dit bv ook via een gmail account laten ophalen, maar dit zal wel op het zelfde neer komen dat alles wat in deze proximus mailbox binnenkomt zal opgehaald worden, dat heb ik nog niet bestudeerd wat daar bv mogelijk is.
Je kan ook met verschillende proximus mailboxen werken bv één op uw naam en één op naam van iemand anders enz...i.p.v. met aliassen te werken.
surf naar deze site: een-extra-mailbox-aanmaken
nb: daar kan je ook op de chat knop (rechts in beeld, tweede symbool van de vier) klikken om je mailforwarding vraag te stellen.
Oké, het probleem is opgelost
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.