Vraag

Mail Forwarding


In Proximus mail heb ik een forwarding adres ingegeven.
De mails worden perfect ge-forward, maar het origineel blijft ook in de proximus inbox zitten.
Dit is niet de bedoeling .
WaT moet ik meer doen ? Om een 'lege' inbox the hebben.


Dank

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Rudi,

Ik heb het hier even getest maar de geforwarde emails blijven bij mij niet in de inbox zitten. Wel blijven emails van voor de forward ingesteld was er in zitten.

Mvg, Robrecht

Het Proximus Team
Ik heb nu wel niet gaan zoeken in de instellingen maar is er mss ergens een optie dat je kan aanvinken (en aangevinkt staat) dat een kopie moet bewaard worden na het forwarden !
Ik heb nu wel niet gaan zoeken in de instellingen maar is er mss ergens een optie dat je kan aanvinken (en aangevinkt staat) dat een kopie moet bewaard worden na het forwarden !
Er is geen enkel andere input dan het mail forward adres.
Vroeger was er geen probleem, nu wel.
Toch bedankt voor de tip.
Ik vroeg mij dit alleen maar af omdat het bij TN zo is
Wil je je mails ook nog in je Telenet-mailbox ontvangen?
•Vink dan zeker niet de optie 'Doorgestuurde e-mails niet bewaren in Inbox' aan.
•Wil je je mails niet meer in je Telenet-mailbox ontvangen?
•Vink dan wel de optie 'Doorgestuurde e-mails niet bewaren in Inbox' aan.
•Je krijgt je mails dan niet meer op je Telenet-mailadres.
Dag Rudi,

Ik heb het hier even getest maar de geforwarde emails blijven bij mij niet in de inbox zitten. Wel blijven emails van voor de forward ingesteld was er in zitten.

Mvg, Robrecht

Het Proximus Team


Robrecht, Ik zie ook nieuwe mails in mijn inbox zitten en toegevoegd worden.
Er moet iets zijn veranderd in de instellingen bij Proximus.
Dag Rudi,

Ik heb het hier even getest maar de geforwarde emails blijven bij mij niet in de inbox zitten. Wel blijven emails van voor de forward ingesteld was er in zitten.

Mvg, Robrecht

Het Proximus Team


Robrecht, Ik zie ook nieuwe mails in mijn inbox zitten en toegevoegd worden.
Er moet iets zijn veranderd in de instellingen bij Proximus.


Er blijken 2 vormen van doorsturen te zijn.
1 zelf instellen op webmail configuratie - mails blijven in inbox
2 door Proximus helpdesk - mails worden doorgestuurd voor ze in inbox terecht komen en worden dus niet opgeslagen.

Er blijken 2 vormen van doorsturen te zijn.
1 zelf instellen op webmail configuratie - mails blijven in inbox
2 door Proximus helpdesk - mails worden doorgestuurd voor ze in inbox terecht komen en worden dus niet opgeslagen.

Dus als ik het goed begrijp als je in webmail.skynet.be je mails instelt om geforwarded te worden dan blijven ze in de mailbox in staan maar in het tweede geval doet de helpdesk een instelling zodat ze niet in de mailbox in terecht komen ?
NB: bij mij blijven ze ook niet in de inbox maar ik ga anders te werk ik stel dit in op mijn gmail account dat de mails moeten opgehaald worden uit mijn skynet mailbox .
Reputatie 3
Badge +2
Ik heb de forwarding destijds ingesteld via de skynet webmail en mijn mails blijven niet in de inbox zitten.
correct - dit is zo door de helpdesk aan mij meegedeeld.
En na de instelling door hen is ingevoerd, blijven de mails inderdaad niet meer in de inbox.
Ok en bedankt voor de toelichting

Reageer