Vraag

Mag ik alle informatie over mijn internet diensten krijgen ?

  • 24 November 2016
  • 1 reactie
  • 139 Bekeken

ik heb proximus internet diensten overgenomen van vorig firma, ik vind de snelheid van mijn internet is niet snel genoeg.Mag ik alle informatie over mijn internet diensten krijgen ?
ik zou graag hooge packet bij kopen . mijn klant nummer van proximus is 616631917, vast lijn nummer is 022231284 , mijn email adres is xiaoran@8tea5.be

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Beste

Dit is een open forum, dus ik raad je aan om niet te veel persoonsgegevens zomaar hier te plaatsen. Zoiezo is het voor dergelijke vragen steeds sneller en gemakkelijker om rechtstreeks contact op te nemen met de helpdesk (digitaal: twitter/facebook, contact formulier, chat - analoog: 080022800)

Indien je de medewerkers hier op het forum je gegevens wil doorsturen word hier uitgelegd hoe.

Op www.proximus.be/internetsnelheid kun je de maximum snelheid van je lijn terugvinden. Ik heb dat met de gegevens hierboven eens opgezocht en kom uit op een 8Mbps download, wat inderdaad niet erg snel is. Maar dat is wat de technologie op dit moment bij jou kan. Ik raad echter ook aan om de test zelf nog eens te doen, maar dan op adres niveau, soms zijn er verschillen.

het is ook altijd mogelijk om de Proximus medewerkers te vragen om na te kijken of er binnenkort hogere snelheden mogelijk zijn, maar opnieuw ik denk dat ander kanalen je daar sneller zullen kunnen helpen.

Reageer