/files/c811401bc4/Schermafbeelding_2011-07-10_om_11.31.08.png 427x234
Bladzijde 1 / 1
Gebruik eens een ander Wifi-kanaal. Je kan dit instellen op je philips router. Apple ondersteunt namelijk niet alle kanalen zoals het moet...
Ik heb alle wifi-kanalen geprobeerd van 1 t.e.m. 8, en overal hetzelfde probleem. Ik heb ook geprobeerd zonder WPA of WEP, zonder succes. Steeds "connection time-out"... Ondertussen heb ik wel een firmwareupdate gevonden voor de router maar dat heeft weinig tot niets geholpen.
Beste Kwinten,
Wanneer andere toestellen wel kunnen connecteren, en u de heeft getest zonder beveiliging op de modem, zou ik het op de mac zoeken.
Kan deze connecteren met andere netwerken in de buurt? (Indien mogelijk, vragen of je het mag uittesten op het netwerk van de buren of kennis).
Indien je wel kan connecteren naar een ander netwerk, is het mogelijk de beste oplossing om een Bbox2 te huren in een Belgacom boetiek.
Dit is gratis huren, maar de modem moet terug binnengebracht worden als u Belgacom zou verlaten.
Mvg,
Eva van Belgacom
Wanneer andere toestellen wel kunnen connecteren, en u de heeft getest zonder beveiliging op de modem, zou ik het op de mac zoeken.
Kan deze connecteren met andere netwerken in de buurt? (Indien mogelijk, vragen of je het mag uittesten op het netwerk van de buren of kennis).
Indien je wel kan connecteren naar een ander netwerk, is het mogelijk de beste oplossing om een Bbox2 te huren in een Belgacom boetiek.
Dit is gratis huren, maar de modem moet terug binnengebracht worden als u Belgacom zou verlaten.
Mvg,
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.