Skip to main content
Ik heb via mijn werkgever een aantal abonnementen voor mijn gezinsleden op basis van het MAAE tariefplan.

Ik krijg nu elke maand een pak papier te verwerken om de betalingen uit te voeren, kan dat niet met een bestendige opdracht of via zoomit?

Als ik inlog op my proximus zie ik maar 1 mobiel nummer staan, ik zie ook nergens de optie om zoomit te activeren.

De helpdesk van A&M (waar de abonnementen aangevraagd worden) stuurt me door naar proximus helpdesk, daar zeggen ze dan weer dat de GSM nummers gelinkt zijn aan mijn werkgever...

Wie kan dit oplossen?
Beste,



kan je in een privébericht wat meer info doorsturen ?



klantennummer ?



betrokken gsm nummers ?



dan kunnen we zoeken of er een oplossing is voor domiciliering/zoomit...



Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Opslaan" te klikken (= verzenden).https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.



Met vriendelijke groeten



tina

Reageer