Beantwoord

M & S



Toon eerste bericht

42 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Tja, inderdaad die Engelse namen. Enfin, als je een boeket kiest, best eens kijken welke zenders er bij horen op de zenderlijst.
ID heeft nu wel weinig te maken met reizen, ontdekkingen en natuur, tenzij dan met de niet zo fraaie kanten van de menselijke natuur. ;-)))
Reputatie 2
Ik zie dat TS niet meer gereageerd heeft, hij is dus wellicht voldaan.
Ja, die engelstalige benamingen.... hier kan dit wel voor verwarring zorgen.
Eerlijk gezegd, ik had ook, inhoudelijk gezien, Discovery ID bij het boeket Natuur& Discovery verwacht...
Reputatie 7
Badge +6
Ik ontvang SyFy en 13th Street nog altijd met Multiboeket in kader van Maxi-pack.
Dank u, riji, dat probeer ik nu al een hele tijd duidelijk te maken: geen boeket Multi meer of geen boeket Entertainment NL: geen Syfy of 13th street meer. Logisch toch???
Wat het boeket Nature and Discovery betreft: het is een door Proximus gekozen naam, die toch weinig of niks te maken heeft met de 'Discovery Channels', hoewel er een paar kanalen daarvan inzitten. Dit boeket is voor wie geïnteresseerd is in reizen, natuur, ontdekkingen.
En nog maar eens, hier wordt door TS ( pardon, AlainGerard) een vraag gesteld en nu wordt de aandacht daarvan opnieuw afgeleid, om persoonlijke redenen. Wat heeft die persoon daar nu aan?
Reputatie 2
Ik ontvang SyFy en 13th Street nog altijd met Multiboeket in kader van Maxi-pack.
Nog altijd geen antwoord PX wat is de reden dat die kanalen maand vroeger gestopt?
oeps heb weer super moeilijke vraag gesteld zal weer weken duren voor ik een antwoord krijg.
zijn toch geen moeilijke vragen waarom?
Jij hebt ontzettend veel hoop blijkbaar 😉
En een red bull geeft je zelf vleugels 🙂
En ook graag uitleg PX waarom Discovery channel ID niet in het discovery parket zit????????? dat je als klant verplicht bent om extra te betalen voor ander boeket om dit kanaal te krijgen???

THX
Hoop op een antwoord van Px voor het weekend wat de reden is.
Ik geraak er niet wijs uit ga je naar het info kanaal van PX op tv er staat nu nog altijd klaar en duidelijk dat die zenders stoppen op 01/07 zijn nu 03/06 :-)))))))
klopt Marleen maar waarom zijn die 2 zenders nu plots maand vroeger gestopt, iedereen leest stop op 01/07 en nu is plots de stop 01/06????
Had wel graag uitleg van PX waarom die 2 kanalen maand vroeger gestopt zijn met de uitzendingen???????
Reputatie 7
Badge +6
SyFy en 13th Street zitten in het boeket Entertainment Nl, dus is het dan toch normaal dat je die al niet meer hebt. 😉
Neen Marleen die zenders zijn ook weg wat normaal is ik had het Multi boeket nu niet meer. Heb enkel nog enkel het start pakket van tv met als extra de Discovery channels.

Wat ik ook niet logisch vind is dat het Discovery channel ID niet in het pakket zit van Discovery maar dat je verplicht ben als klant om extra boeket te nemen voor dat kanaal. Is weer geldklopperij van PX al de ander discovery channels zitten er in, juist deze niet

Zat vol ongeduld te wachten achter Mobistar maar gisteren nog gebeld wanneer kan de aansluiting bij jullie maar er zijn vertragingen zal spijtig genoeg moeten wachten tot einde dit jaar.

Dus even gaan loeren naar Telenet en straks even bellen voor juiste info zie daar dat er Standaard zelf het FOX staan voor ongeveer 2 euro meer per maand.

En PX het M&S kanaal met filmaanbod en series is droevig als je vergelijk met Telenet. Die dienst is zijn geld niet waard. Dus jullie alternatief met verdwijnen van SYFY en 13thStreet trek op niets.
Reputatie 7
Badge +6
Heb je de andere zenders van dat boeket nog, Patrick, bv BBC Entertainment (222) of ID (114)?
Er is nog een TV Gids voor beide zenders tot 30/06.
Kan het zijn dat het boeket geannuleerd is?
Wat ik niet goed snap is dat SYFY en 13thStreet zou stoppen op 01/07 Staat op verschillende bronnen te lezen. En plots zijn die 2 zenders maand vroeger gestopt. Wat is de uitleg hierover PX?
Reputatie 7
Badge +6
Heb je daarover nog geen brief gekregen? Die komt er dan nog wel aan. Daar staat allicht een verklaring bij.
Anders: mijn 'oplossing' is een beetje onorthodox misschien: waarom zeg je zelf je M&S abonnement niet stop een weekje/een paar dagen voor 1/07, via MyProximus? Op 1/7 wordt dat dan toch normaliter opnieuw geactiveerd (voorlopig) ter vervanging van 13th Str/Syfy.
Anders gewoon even vragen aan de klantendienst: 088 22 800

Reageer