Lopend verbruik

  • 22 February 2016
  • 8 reacties
  • 613 Bekeken

  • Apprentice
  • 5 reacties
Op MyProximus wordt mijn lopend verbruik NIET getoond.
Zijn er problemen? Dit is ongeveer al een maand.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Dag i m,

Kun je wat meer uitleg geven? Bedoel je vast internet verbruik of mobiel internet?
Lukt het niet via de website https://www.belgacom.be/login/nl/? en ook niet via de MyProximus app?
Het betreft het lopend verbruik van mn pay&go.
Tot over een maand kon ik dit via My Proximus elke dag raadplegen.
Nu komt er telkens een mededeling dat dit wegen een technische fout niet kan getoond worden.
Daarom vroeg ik mij af of er problemen zijn.
Reputatie 7
Badge +6
Ik heb net eens de test gedaan bij mijn persoonlijke 2de gsm nummer (een prepaid Smart 10 kaart), en via Mozilla Firefox werkt MyProximus lopend verbruik prima.
Misschien eens je cookies verwijderen en proberen met Mozilla Firefox.
https://www.belgacom.be/login/nl/?

Succes!
Omwille van een technisch probleem zijn uw krediet-gegevens niet beschikbaar.

Lukt dus niet 😞
Nog steeds geen succes. Volgens mij ligt het aan de site van proximus of aan mn account.
Het werkt niet op zowel Ipad, GSM, PC. Vanaf hetzelfde moment.
Zou het kunnen dat er ergens iets geblokkeerd staat?
Reputatie 7
Badge +6
i m,
Dan raad ik je aan om toch best te bellen naar ons 0800 22 800 nummer voor verdere technische ondersteuning.
Mvg
i m,
Dan raad ik je aan om toch best te bellen naar ons 0800 22 800 nummer voor verdere technische ondersteuning.
Mvg

Daar werd ik geholpen door een vriendelijke mevrouw die me wist te zeggen dat als er problemen zijn met de website, er technici aan werken en het vlug zou in orde komen.
Niet dus...
Ik krijg ook de melding "Omwille van een technisch probleem is de herlaad historiek niet beschikbaar.", en dit al sinds meer dan een week.
Andere functies blijken te werken.
Dag i m

heb (had?) hetzelfde probleem, maar heb ontdekt dat het (bij mij) op één manier wel nog werkte.
Zie screenshot voor meer info. Helpt dat je verder?

Groeten

Reageer