login probleem e-services

  • 1 October 2010
  • 5 reacties
  • 3917 Bekeken

Deze vraag stel ik voor mijn buren, die pas vorige maand gestart zijn als internet gebruikers

Dit probleem duurt al sinds hun internet installatie dd.19/08/2010.
Ik tracht tevergeefs toegang te krijgen tot de Belgacom e-services:
steeds error melding : SAML 2.0 authentication failed
https://el0455.bc:8448/sps/sp-saml-intern/saml20/login" target="_blank
2010-09-25T11:30:35Z
Via de belgacom winkel heb ik een reset van de gegevens aangevraagd, maar opnieuw proberen toegang te krijgen met de mij toegestuurde codes geeft hetzelfde resultaat.
Ik krijg ook steeds de melding dat ik een belgacom i.p.v. een skynet account gebruik, terwijl ik wel degelijk een 'skynet.be' account gebruik en op de skynet website zonder problemen kan inloggen.
Ik hoop echt dat ik vlug te weten kom hoe dit probleem kan worden opgelost.



5 reacties

Beste Argentea,

Uw vraag werd doorgestuurd naar onze bevoegde dienst.

Zij zullen uw per mail contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Bedankt Eva,

Dankzij jouw interventie is het inlogprobleem ondertussen opgelost. Ondanks het feit dat ik nog steeds geen e-mail kreeg
van de bevoegde dienst heb ik op dinsdag 15/10 toch nog een poging gedaan om in te loggen, met een positief resultaat.

Het forum heeft alvast zijn nut bewezen!

met vriendelijke groeten

Argentea

Ik heb al een tweetal maanden hetzelfde probleem, heb al herhaaldelijk geprobeerd om iemand te pakken te krijgen die dit kan oplossen. Ondertussen heb ik al talloze mails gekregen met een nieuw paswoord of nieuwe login, maar ik blijf altijd maar dezelfde foutmelding krijgen. Ik wil heel graag een oplossing !!!
Ik heb ook hetzelfde probleem. Het gekke is dat ik doorverwezen wordt naar telefonische hulpkanalen en daar uiteindelijk in rondjes draai en geen ingang vind voor dit probleem. Als ik het probleem aankaart via jullie contactpagina's krijg ik als antwoord dat ik moet telefoneren naar een nummer waarop ik vruchteloos geprobeerd heb om dit probleem op te lossen. Ik vind dat ik meer respect verdien.

Kan iemand mij helpen? Stuur mij een mailtje misschien zodat ik mijn klantgegevens kan door sturen.

De foutmelding bij e-services: SAML 2.0 authentication failed
https://el0455.bc:8448/sps/sp-saml-intern/saml20/login
2011-05-06T06:10:00Z

Beste Eva

Mijn excuses voor de mogelijk geïriteerde toon van dit bericht maar ik geraak dan ook serieus over mijn toeren van dit alles.

Sinds mei van dit jaar probeer ik langs alle kanalen om toegang te krijgen tot jullie e-services. Helaas, driewerf helaas.

Via de heldesk is er geen enkele keuze die aansluit op mijn en geven jullie medewerkers aan dat ze niet bevoegd zijn en dat ik dit via de website moet doen. Doe ik dit via de website dan antwoord men dat ik moet bellen naar de heldesk. Via dit forum krijg ik ook geen reactie. (dit is geschreven met een nieuwe gebruikersnaam)


Alles wat ik doe resulteert in Saml 2.0 authentication failed of een bericht dat ik mijn vraag niet op de juiste plaats stel.

Eerlijk gezegd? Het wordt tijd dat iemand mijn probleem oplost. E-services is voor jullie toch ook een verkoopkanaal? Probeer mij eens iets te verkopen?

Graag enige resultaatgerichte reactie.

Reageer