Is er een alternatieve manier om je OneDrive Business login te achterhalen.
In MyProximus krijg ik een blanco scherm wanneer ik naar de achterliggende pagina wil gaan.
Bladzijde 1 / 1
Dag Koen9420, ik zie dat je Forum account is aangemaakt op een andere MyProximus account dan waar je Office product op actief staat. Zo te zien was dit een oudere 'persoonlijke' account en niet op naam van de zaak. Ik heb dit voor je aangepast en gelinkt met je huidige klantid en MyProximus login. Je zou je Office product nu wel moeten zien. Ik stuur je via privébericht nog even wat persoonlijke informatie omtrent je login zo dat dit wat duidelijk wordt.
Dag ThomasP, ik heb ook een vergelijkbaar probleem.
Ik kan momenteel niet meer inloggen op mijn OneDrive omdat mijn gebruikersID niet herkend wordt.
In MyProximus staat er dat mijn gebruikersID eindigt op*becloudonline.be
Volgens mij klopt dit niet & zou ik een andere ID moeten hebben.
Ook mijn myproximus emailadres werkt niet.
Ik kan momenteel niet meer inloggen op mijn OneDrive omdat mijn gebruikersID niet herkend wordt.
In MyProximus staat er dat mijn gebruikersID eindigt op*becloudonline.be
Volgens mij klopt dit niet & zou ik een andere ID moeten hebben.
Ook mijn myproximus emailadres werkt niet.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.