log in

  • 16 August 2011
  • 14 reacties
  • 3977 Bekeken

heb reeds een log in en paswoord maar kan mij niet inschrijven op mijn e-services

14 reacties

welke fout krijgt u?

kan u ook uw klantennummer doorgeven, zodat EVA ook eventueel kan kijken.
Om de belgacom website te gebruiken moet je duidelijk stalen zenuwen hebben!!

Na 15 minuten trachten in te loggen op dit forum (wordt na het inloggen omgeleid naar de topics, maar ben wederom niet ingelogd ..) eindelijk ingelogd door in te loggen via 'registreer om deze reactie te beoordelen.

Nu dan m'n vraag, ik heb hetzelfde probleem; ik wil de tv overal app gebruiken.
ik heb een e-services account aangemaakt, wanneer ik daar inlog krijg ik:


Wenst u toegang tot de Belgacom e-Services?

U hebt 2 mogelijkheden:


    [list]
  • U hebt al een Belgacom-login en -wachtwoord? Log uit en log opnieuw in met uw Belgacom-login en -wachtwoord.
[/list]

  • U hebt nog geen Belgacom-login en -wachtwoord? Activeer uw toegang nu, volg hiervoor de instructies op het scherm (houd uw laatste Belgacom-factuur bij de hand).

Opnieuw inloggen brengt me, je raad het al, op het zelfde scherm.
Activeer uw toegang laadt de pagina admit.belgacom.be die steevast vastloopt in een oneindige loop. (er gebeurt dus niets)

Ik dacht dat het een tijdelijk probleem zou zijn maar ik probeer het nu reeds een paar dagen na mekaar.


Weet er iemand een oplossing of geef ik het beter op, eer m'n frustratie zo groot wordt dat ik de hele belgacom reutemeteut het raam uitflikker?

Grtjs..
@pk: welke browser gebruikt u? Want dit lijkt een probleem met cookies te zijn.
Probleem doet zich voor op firefox en internet explorer ..
Badge
Ik gebruik internet explorer en als je even geduld hebt en weet hoe het moet dan gaat het van zelf.Gewoon via belgacom of meestal komt er al te voorschijn welkom je email adres en dan moet je nog enkel je wachtwoord aanmelden zo gemakelijk gaat dat bij mij.
Server Error
Access Manager WebSEAL could not complete your request due to an unexpected error.


Diagnostic Information


Method: GET

URL: /IMAE/imaCustomer/forms/customers/resource/reg1Light.jsp?view=customer&resource=customers&Lang=nl

Error Code: 0x38cf04d3

Error Text: DPWWA1235E Could not read the response status line sent by a third-party server. Possible causes: non-spec HTTP headers, connection timeout, no data returned. This is not a problem with the WebSEAL server.


Solution


Provide your System Administrator with the above information to assist in troubleshooting the problem.


Deze melding krijg ik na 5 minuten laden.
Badge
Met welke browser is dit? Want met internet explorer 9 gaat het probleemloos.Ja, even wat geduld hebben en weten hoe het moet en eens hoe je weet hoe je het moet doen gaat het vanzelf.
Beste 01bibi,

Op onderstaande link vindt u de info om u in te schrijven op onze e-services :

http://nl.community.belgacom.be/posts/ad4a1f111b

Indien u toch nog problemen heeft, gelieve dan via privé-bericht uw gegevens (klantnr, telefoonnr, contactnr) alsook de foutmelding even door te sturen.

Ik laat dit dan even nakijken.


Beste pk,

Kan u via privé-bericht uw gegevens (klantnr , telefoonnr, contactnr) even doorsturen?

Ik laat dit dan intern nakijken.


Met vriendelijke groeten,

Eva
normaal namiddag Norton instellen maar kom niet op de plaats voor te activeren
Deze vraag die je nog eens in een nieuwe thread opgestart hebt en


waar al één antwoord staat => http://forum.proximus.be/posts/95aae751b8" target="_blank
Beste Hendrik,
Kan ik voor u iets doen?
Mvg ES
Kan mij niet inloggen bij MyProximus. Heb Windows 10 aangemaakt en sindsdien heb ik geen Norton beveiliging meer. Moet dat kunnen aanmaken langs Myproximus. Heb dus voor het ogenblik geen computerbeveiliging.




Dan staat de laatste versie van Norton er niet op want ik heb ook Norton Internet security maar niet via Proxilmus en via mijn Norton account kon ik de laatste versie downloaden en deze werkte terug onder W10 mss een vragen aan mensen van http://forum.proximus.be/people/2e8f1412c6" target="_blank hoe je de laatste versie kunt downloaden die werkt onder W10 bellen kan ook naar 0800 22 800 (7/7 tot 22u)


Als je een oplossing krijgt via hen, best de oplossing hier eens posten, kan interessant zijn voor andere forumlezers.
Reputatie 4
ik heb via mijn norton account vooraf de nieuwe versie gedownload en dan pas de update naar windows 10 uitgevoerd en Norton werkt zo ook goed onder windows 10.

Reageer