live mail Windows10

  • 24 March 2016
  • 6 reacties
  • 393 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2
Beste ik kon met een nieuw account terug mails versturen tot plots op mijn scherm een foutmelding kwam van windos mail en ik krijg dat niet weg zodat ik geen toegang heb op livemail widows10.Ik heb waarschijnlijk hun oude info gebruikt voor het maken van een account.Hoe krijg ik dit opgelost.BEDANKT

6 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Beste

Kun je ons wat meer informatie geven over de omstandigheden?
* het account die je wilt bereiken, is dat een Proximus.be mailaddress (of skynet.be of belgacom.net?)
* Je hebt het over livemail, bedoel je hier het programma Windows Live Mail mee, of je mailadres?
* Wat is de exacte foutboodschap die je krijgt?
Reputatie 4
Badge +2
Beste mijn email adres jan.roelants@proximus@proximus.be mijn account voor Windows10 Live Mail. Foutboodschap id:ox 800cccod. Protocol smpt. Beveiligd ssc ja. Socket fout 11001 Ik hoop dat dit voldoende is.Bedankt
Heb je al eens gekeken of alles goed ingesteld is zoals je hier alles kunt terugvinden
-> http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/e-mail-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html
Reputatie 6
Badge +3
Dit lijkt inderdaad vooral een probleem te zijn met de instellingen van hoe er met de server geconnecteerd moet worden, dus niet je wachtwoord, maar het smtp adres (relay.proximus.be) en de bijhorende poort. Op de link die Elsa stuurt kun je alle info vinden.
Reputatie 7
Badge +1
Met de opgegeven instellingen krijg ik geen "verzonden mail" door. Met MozillaThunderbird werkt dit wél. Maar ik kan hier de SSL-instelling nergens ingeven nl. Beveiliging: STARTTLS (of TLS). Dit heeft nooit gewerkt bij mij in W10.
De WLM instellingen onder w8(8.1) en W10 zijn uiteraard de zelfde maar onder w10 werkte het na de update ook niet, na het opnieuw instaleren van WLM 2012 werkte het dan wel, maar wel wat problemen gehad om WLM opnieuw te kunnen installeren na het verwijderen ervan, maar dat is dan weer een andere topic 😉

Reageer