Link op on demande naar Netflix streaming

  • 18 December 2014
  • 11 reacties
  • 237 Bekeken

Hebben er nog mensen een probleem met Netflix als je dit bekijkt via de link in on demande. Inloggen geen probleem, een serie bekijken wel problemen vanaf aflevering 2 krijg ik geen streaming meer binnen en blijft op 25% staan om vervolgens te blokkeren. Terug uitloggen en terug inloggen op mijn BBOX3 weer niks blijft blokkeren als je dan een paar uur tussen hebt gaat het weer wel enz. Heb naar de instellingen van de BBOX3 gekeken waar alles normaal staat. Als ik mijn eigen mediastreamer gebruik werkt dit perfect. Medewerkers hebben jullie weet van problemen hiermee.

11 reacties

best ook een privé bericht sturen naar de medewerkers zodat ze dit aan het bevoegde specialisten kunnen doorgeven
Beter nog:


Voor specifieke vragen over Netflix op Proximus TV, contacteer ons dan via dit http://www.proximus.be/netflixsupportnl" target="_blank
Elsa zal ik doen ondertussen en kunnen we enkel afwachten.
Ik weet niet wat er aan de hand is maar heb deze week al 2 maal een privé-bericht gestuurd naar onze medewerkers en op geen enkel van de 2 al antwoord gekregen. Het eerste is al van maandag geleden en het andere van gisteren dan zie ik dat er mensen op het forum direct een antwoord krijgen ?
Hangt wel af welke vraag je stelt.


'k zal je een voorbeeld geven, als je de vraag stelt dat ze eens duidelijk zouden willen formuleren aan welke voorwaarden je moet voldoen om de getrouwheidscadeau te mogen ontvangen, dan denk ik dat je wel wat geduld zal moeten hebben om een antwoord te krijgen duivel
Als men op een vraag niet kan of wil antwoorden moet men dat laten weten of doorgeven aan mensen die dit wel weten geef anders Eva maar terug die hierin toch enige beleefdheid toonde. Het is geen schande om het antwoord op vragen niet te weten, tenzij je Elsa heet duivel.
Ja zeg stel je voor dat ik nu eens alles zou weten, zou daar wel mee te leven zijnverlicht


Dan zou er niks meer zijn om bij te leren of om nieuwsgierig in te zijn, nee laat het maar zo, 't is plezanter als je op het einde van de dag kunt zeggen:


' en , wat hebben we vandaag geleerd' knipoog
Reputatie 6
Badge +2
Teveel naar SOS Piet gekeken zeker?
Je weet Elsa plagen is om liefde vragen brutaal. Vandaag heb ik antwoord gekregen dat er geen andere klachten waren en men enkele testen had gedaan hieromtrent. Men heeft dan een link mee gezonden voor problemen met Netflix. Nu heb ik bij Netflix zelf 1 instelling terug veranderd die normaal op mijn mediastreamer perfect werkt en dat is dat bij de series automatisch de volgende aflevering start en nu gaat het weer wel goed via de decoder. Mijn instelling was dat het moest stoppen na elke aflevering zo dat ik die zelf kon starten. Laat ons hopen dat dit het enige was maar denk er toch aan een vaste utp-kabel te leggen moet nog bekijken hoe dit kan zonder gaten te boren.
Update : heb nu vaste utp-kabel gelegd en heb geen problemen meer, dus plc-adapters waren voor mij hier geen oplossing heb wel dubbel zoveel kabel moeten leggen want mocht geen gaten boren door de muur. Sowieso is dit nog altijd de beste oplossing maar ligt niet voor de hand met het aansluitingspunt die in het midden van de hal in ons appartement binnen komt. Had op mijn vorig adres geen problemen met plc-adapters maar was dan ook een nieuwere woning. Dus ik kan nu zonder problemen Netflixen begrijp alleen niet waarom ik geen problemen had met mijn mediastreamer. Ook geen meldingen meer van geen signaal tijdens het zappen, zoals men altijd zegt een mens is nooit te oud om te leren. Het is alleen dat zitten ergeren alvorens je tot een bevredigende oplossing komt en ben nu niet echt de meest geduldigde persoon.
Zoals je zegt niks gaat boven UTP kabel maar in de praktijk lukt dit niet altijd of toch niet altijd gemakkelijk, zoals je zelf heb mogen ondervinden ;-)

Reageer