hallo,
wij hebben al een hele tijd een data-only sim (zit bij in ons comfort-pack) in gebruik en zijn hier heel tevreden over. Ik heb me direct een mifi (toestel waar je de sim kaart instopt en die dan een wifisignaal verspreidt) aangeschaft en die steekt altijd in mijn handtas. Overal internet dus.
Ik hou steeds het verbruik goed in het oog, maar heb toch schrik dat we een keertje over de limiet van 500mb zullen gaan. De kinderen houden het namelijk niet zo goed in de gaten als ze het gebruiken en het gebeurt wel eens dat we het toestelletje vergeten af te zetten. Dan zijn we thuis nog steeds via onze data-bundel aan het surfen ipv het gewone thuisnetwerk zonder dat we het door hebben
Nu vraag ik me af: kan ik hier een limiet op zetten zodat we niet over de 500mb kunnen gaan. Maw het zou dus gewoon moeten stoppen met werken voor die maand vanaf het moment dat de data-bundel opgebruikt is. Ik heb geen zin om een keer een factuur open te maken waar dan een meerprijs staat voor die data. Ik ben van het principe: 'als het op is, is het gedaan' en wachten we gewoon tot er een nieuwe maand begint.
Ik ben al eens gaan zoeken in my proximus, maar vind hier niets terug waar ik dit kan instellen.
Iemand die weet hoe ik het kan doen???
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.