Het was lange tijd best te pruimen: slechts één hoogstens twee opnames die dertig dagen bleven terugkeren, maar de laatste tijd wordt die lijst weer beduidend langer en nu zelfs ook zonder dat het om een restart van de decoder gaat. Hem gewoon aanzetten is soms al voldoende. Hoe zit het met het verwijderen van die vervelende bug, Proximus, a.u.b. ?
Hier ▬► http://forum.proximus.be/comment/169362" target="_blank, nog iemand die heel ongeduldig wordt van dat wachten op een oplossing van langdurige bugs!
Bij mij is het nog altijd (voorlopig!) in orde en heb ik het nog niet voorgehad, dus blijkbaar kan het goed werken en moet er zeker een oplossing zijn.
Bij mij is het nog altijd (voorlopig!) in orde en heb ik het nog niet voorgehad, dus blijkbaar kan het goed werken en moet er zeker een oplossing zijn.
Hopelijk zal ( voor een laat ons maar zeggen, 1 miljoen gratis TVR klanten / gebruikers ) nog niet voor meer brokken in de pap zorgen!!!
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.