light versie Belgacom TV

  • 5 February 2014
  • 3 reacties
  • 264 Bekeken


Hallo iedereen,


Momenteel zijn er bij concurrerende operatoren (scarlet, Base) erg scherpe prijzen voor de zogenaamde triple packs. Ik heb dit even van nabij bekeken en het valt op dat die operatoren voor televisie een beperkt zenderaanbod aanbieden. Echter, je hebt nog steeds recht op een +/- 30 tal van de meest bekeken tv zenders, wat ik persoonlijk een enorm voordeel vind want de overige zenders bekijk ik toch zo goed als nooit. Ook bestaat de mogelijkheid om 1 zender extra toe te voegen voor een zacht prijsje. Een formule dus zonder alle toeters en bellen. Zou Belgacom overwegen om ook zo een formule in het leven te roepen? Wat denken jullie?


edit: sorry, dit bericht had ik beter onder 'packs' gepost.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1


Een standaardpakket van 30 zenders en eventueel bijbetalen per bijgekozen zender is al dikwijls aangehaald hier op het forum. Kan interessant zij, maar dan hangt het weer af van welke 30 zenders ze daar insteken. Als dat weer een hoop commerciële rommel is, brengt dat geen zoden aan de dijk.










Reputatie 7
Badge +1


Het interessante van Belgacom blijft het uitgebreid opnamepotentiëel met nPVR. Nu ook TV replay (voorlopig enkel in testgroep) wat nog zonder concurrentie is. Telenet is geen alternatief voor mij, al heb ik het complementair voor de Duitse zenders voor 8,20€ digicorderhuur (het kabelabonnement had ik nooit opgezegd). In een Comfortpack heb je 500MB 3G en 1GB via TV Overal er gratis bij. En dank zij CEO Leroy nu ook 6 maanden 4G gratis, al moet je met 4G oppassen, want als je een paar keren Speedtest laat lopen draai je er al snel wat Mbytes door. Gisteren en vandaag uitgeprobeerd op verplaatsing, en ik had al 620MB aan mijn been...maar snel ging het wel. Bij de laatste test was het 46,55/22,23Mbps...Ik heb nu wél een nieuwe Samsung S4 mini met 4G capaciteit, 1,7Ghz processor en 1,5GB RAM. Voor een Smart20 betaal ik maar 10€ in mijn pack (120 belminuten, gratis SMS en 1GB 3(4)G + 500MB + 1GB...) Ik heb voorlopig gen switchplannen.








Trouwe klant dus ;-)

Reageer