Beantwoord

Licentie Norton op 5 toestellen-abonnement € 5.-/mnd

  • 28 October 2017
  • 2 reacties
  • 134 Bekeken

Licentie Norton op desktop, laptop en smartphone geplaatst, dus 3 toestellen. Nu wil ik Norton op mijn tablet plaatsen en ik krijg de melding dat ik deze licentie reeds op 5 toestellen gebruik. Maar ik zie dat mijn smartfhone E2105 3x vermeld wordt. Dus heb ik E2105 1x verwijderd en toen kon Norton op mijn tablet plaatsen. Toen ik even later mijn smartfnone gebruikte merkt ik dat ik niet meer beschermd werd door Norton: uw licentie is geannuleerd.
Probleem: ik slaag er niet in om mijn licentie te activeren op mijn 4de toestel.
icon

Beste antwoord door ThomasP 28 October 2017, 16:54

Bekijk origineel

2 reacties

Aanvulling bij mijn vraag: ik zie dat mijn smartphone E2105 3x vermeld werd in plaats van 1x.
Reputatie 7
Badge +6
Wilfrida, ik zie dat momenteel de aantal licenties 4/5 bedraagt. Je zou dus de installatie gewoon kunnen hervatten. Probeer voor alle zekerheid Norton eens volledig te verwijderen van je toestel en de installatie opnieuw uit te voeren via je MyProximus zoals beschreven op deze pagina.

Je toestel 'Sony_E2105' staat inderdaad 3x vermeld maar 2x als 'disabled'. Dit is dus 'ok'.

Reageer