leveringstermijn

  • 5 January 2012
  • 3 reacties
  • 604 Bekeken

Beste,


Eind november plaatste ik een bestelling(telefonisch) voor een nieuwe gsm via mijn premium club-punten. Op 4/1/12 belde ik terug omdat ik deze nog steeds niet ontvangen had. Bleek dat mijn bestelling geannuleerd werd vanwege niet meer in voorraad terwijl men me verzekerd had in november dat die gsm wél nog in voorraad was. Ik heb dus 5 weken gewacht op niets eigenlijk. Ik kreeg hier tevens geen melding van.

Na een nieuw telefonisch contact heb ik deze alsnog kunnen bestellen want plots opnieuw in voorraad... Nieuwe leveringstermijn: jawel 4 tot 6 weken!

Ik vind het bizar dat trouwe klanten die lid zijn van de PREMIUM(??)-club tot 6 weken moeten wachten op levering terwijl Proximus op hun website beloofd dat je een gsm kan bestellen met een leveringstermijn van...2 werkdagen... Hoe PREMIUM is PREMIUMclub dan? Je bent dus beter af als niet-klant dan als trouwe klant.

Hoe rijm je dit met dienstverlening?

Grts,


Karel

3 reacties

De eindejaarsperiode is een enorm drukke periode geweest voor alle providers en gsm - producenten. Zoals je kon zien zijn er miljoenen smartphones verkocht in die periode. Het is dus niet onmogelijk dat er echte leveringsproblemen waren. Dat de bestelling zonder nota werd geannulleerd lijkt mij echter sterk. Zo een sterke stijging van verkoop is onmogelijk te voorzien, want niemand had deze boost verwacht.

Qua dienstverlening is vooral het niets laten weten niet correct, daar heb je gelijk in. Dit had Belgacom veel beter kunnen doen.
Mathias,


Helaas inderdaad zonder melding want ik ga toch niet zomaar 5 weken wachten op niets, hé? Ik snap ook de drukte(werk zelf bij een int'l koerierdienst dus ik weet waarover ik spreek)maar dit ben ik niet gewoon. Had beter gewoon een winkel binnengestapt maar dan geen Belgacomwinkel want daar kan je ook geen punten inruilen.

Blijft mijn vraag hoe het komt dat niet-klanten op 2 dagen een bestelling binnenkrijgen terwijl trouwe klanten daar 6 weken dienen op te wachten? Bizar!

Grts,

Karel
afgaande op andere topics laten de bestellingen via premium club inderdaad een tijd op zich wachten (6 weken en meer...)

waarom het grote verschil met bestellingen uit de e-shop, ik zou het niet weten (misschien zit er externe firma tussen?) ... maar dit zou toch beter moeten kunnen

mvg

Reageer