Beantwoord

levering TV en gsm bij promotie..

  • 23 December 2015
  • 7 reacties
  • 739 Bekeken

Ik heb een pack besteld met tv internet en mobiel met promotie tv en gsm.De levering vond plaats tussen 8 en 13 u op 16 december helaas heb ik niks ontvangen.
Eerst dynalogic die levering doet ,die wisten van niks nu PFS web waar het zou zijn, ook weer met kluitje riet in gestuurd
wat kan ik nog meer doen.contract ligt hier met voorwaarden: TV EN SAMSUNG gsm
klantennummer 619198184

groetjes
swennen kim
icon

Beste antwoord door Joel M 24 December 2015, 08:41

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Werken die dan niet met een tracking systeem dat je dit kunt opvolgen.
Je kan ook altijd eens bellen naar de klantendienst/helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u) om te horen of ze u niet kunnen verder helpen.
ja maar blijkbaar heeft proximus wel een datum aan het logistiek bedrijf doorgegeven (dynalogic) maar nooit de order zelf dus kon bedrijf niks leveren op die dag.Ik heb al paar keer met klantendienst gebeld.Word de hele tijd her en der gestuurd.
Hopelijk kan hier dan iemand van het Proximus Team je verder helpen.
laten we het hopen.Nog maar net nieuwe klant en heb er eerlijk gezegd nu als grijze haren van gekregen.
Ik heb hier gelukkig alles op papier en mail/sms met contract en levering (die normaal had moeten plaatsvinden)
Reputatie 7
Badge +3
Kim, kan je niet naar een Proximus winkel gaan met die bewijspapieren. In de winkel kunnen ze hetzelfde nakijken als op de klantendienst.
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb een pack besteld met tv internet en mobiel met promotie tv en gsm.De levering vond plaats tussen 8 en 13 u op 16 december helaas heb ik niks ontvangen.
Eerst dynalogic die levering doet ,die wisten van niks nu PFS web waar het zou zijn, ook weer met kluitje riet in gestuurd
wat kan ik nog meer doen.contract ligt hier met voorwaarden: TV EN SAMSUNG gsm
klantennummer 619198184

groetjes
swennen kim


Beste Kim,

Uw vraag is doorgegeven aan de bevoegde dienst onder dossiernummer 24328869.

Zij zullen het nakijken voor u en zelf terug contact met u opnemen.

Alvast onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,
Joel
Voila Kim, nu moet je geen moeite doen om een parkeerplaats te vinden en (veel) tijd in de wachtrij te verliezen in een Proximus center om dit probleem recht te laten zetten ;-)

Nog prettige Feestdagen,
Elsa