Skip to main content
Meer dan een uur gebeld en doorgeschakeld geweest door uw niet werkende klantendienst. Dan werd de lijn verbroken. Opnieuw gebeld en werd dan eindelijk zogezegd geholpen. Er werd mij verteld dat er een dossier werd aangemaakt om onze kabelaansluiting te verplaatsen. Eerst werd mij door een zeer competente medewerker een btwnummer gevraagd, wat ik als particulier natuurlijk niet heb. Blijkbaar zijn wij de enige die verbouwen en de aansluiting willen verplaatsen. Een technieker zou mij opbellen ten laatste maandag. Vandaag, dinsdag, dus terug gebeld. Blijkbaar werd er helemaal geen dossier opgemaakt. “Binnen 14 dagen krijgt u daar bericht van meneer.” Ik bel jullie op om dit te doen wanneer Eandis komt om gas- en elektriciteitsmeter komen plaatsen, morgen dus. Jullie liegen de mensen wat voor. Bij jullie concurrentie was dit geen enkel probleem. Misschien is het voor jullie interessanter om een dichtgemaakte straat terug open te breken en de kosten daarvan aan te rekenen?
Geen reactie

Reageer