Beantwoord

Langer laten bellen aanpassing op mijn gsm lukt niet

  • 25 June 2016
  • 9 reacties
  • 1530 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Ik probeer de code
**61*+32475151516*11*30# of **61*+32475151516**30#
via mijn Pay&Go AR 10 abonnement op gsm
maar er verschijnt altijd bericht dat er probleem is met de code.

Iemand raad?
icon

Beste antwoord door Marleen 25 June 2016, 14:30

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Met een Pay and Go kaart is het niet mogelijk de rinkeltijd aan te passen, dacht ik: 'na 15 seconden komt de beller altijd op uw voicemail terecht'. Wat u eventueel wel kan doen is vragen aan de klantendienst op 0800 22 800 om de voicemail volledig uit te schakelen (met alle gevolgen vandien, natuurlijk).
Zie ook:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_ring_time/particulieren/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail/rinkeltijd-aanpassen-voicemail-te-snel.html
MVG
Eigenlijk spreken ze van een P&G abonnement, dan zou proximus dit ook moeten mogelijk maken aangezien het voor abonnementen wel kan
Reputatie 7
Badge +3
Pay & Go is een prepaid kaart, geen abonnement. Daar kan je de rinkeltijd spijtig genoeg niet op wijzigen. Ik zou dat ook graag willen verlengen, want 9 van de 10 oproepen mis ik door de te korte rinkeltijd (vrouw met handtas :8)
omdat TS spreekt van:
"mijn Pay&Go AR 10 abonnement op gsm"
Reputatie 7
Badge +3
Op deze link kan je je abonnement kiezen: http://www.proximus.be/nl/id_ar_mshaker/particulieren/producten/het-aanbod/je-ideale-gsm-abonnement.html
Ik vind daar nergens een P&G AR10.
Dat weet ik, maar was niet wat ik bedoelde, als het klopt dat wat TS zegt dat het een p&g abonnement is dan zou het ook moeten mogelijk zijn om de rinkeltijd te veranderen, ander heeft TS het mss verkeer op en is het totaal geen abonnement, dat weet ik ook niet en wil niet zeggen omdat het niet meer op de ⌘ site staat dat het niet iets is van vroeger dat nu niet meer bestaat, normaal spreekt men normaal van prepaid als het over P&G gaat en niet over abonnement, zelf al is het een P&G kaart met automatisch herladen iedere maand dan zou dit ook eigenlijk als abonnement kunnen beschouwd worden, want wat is het verschil dan nog!
Enfin dat was maar luidop denken van mij 😉
Reputatie 7
Badge +6
Het is geen abonnement, het is een pay and go kaart met Automatic Reload.
Meer informatie:
eshop.belgacom.be/iportal/nl/id_cr_automaticreload/particulieren/producten/het-aanbod/prepaidkaart/herlaad-je-prepaidkaart-automatisch.html
Mysterie opgelost. 🆒
En inderdaad: waarom het niet mogelijk maken ook op een Pay and Go de rinkeltijd aan te passen, want het verschil met een abonnement is toch miniem.
Was het niet Mr. Spock zaliger uit Star Trek die ooit zei: A difference that makes no difference, is not a difference.
Prettige avond, dames. Tijd voor wat voetbal. 🙂
Reputatie 7
Badge +3
Dacht ik wel. Toen ik destijds een P&G nam, zeiden ze me al dat P&G nooit een abonnement is, maar je kan wel kizen uit verschillende soorten (belkost verschilt dan).
Goed van jou Marleen, dat je het misterie hebt opgelost. 🆒

Goed van jou Marleen, dat je het misterie hebt opgelost. 🆒

maar niet de rinkeltijd 😉

Reageer