hallo,
mijn belgacom tv en mijn internet werkt normaal , doch alle lampjes op mijn router staan te flikkeren (witte router van belgacom)
wie kan mij helpen
moet ik iets doen of stopt dit vanzelf ?
Bladzijde 1 / 1
Dit is geheel normaal dat die lampjes flikkeren denk ik althans bij mijn belgacom box2 daar knipperde ze ook.
als de lampjes 'flikkeren', dan wil dit zeggen dat er activiteit over dat kanaal loopt. Dus het is normaal dat die flikkeren.
ja maar idd, vroeger flikkerden er "ergens" wel lampjes maar nu gaan ze echt allemaal samen aan en uit , aan en uit , aan en uit , dus geheel anders tegenover bv gisteren ..
kan je zeggen welke aan en uit gaan, werkelijk allemaal ? want dit is niet normaal (toch geen slechte kontakten ergens aan de netvoeding) anders eens de modem zonder spanning zetten en na 20 seconden terug volledig laten opstarten.
B-Box 2 Wifi led lampje / verklikkerlichtje
B-Box 2 Wifi led lampje / verklikkerlichtje
Vroeger heb ik ook zo een witte gehad maar nu is dit een andere dus kan ik dit spijtig genoeg ook niet controleren.Bij mij is hij ook niet meer volledig in gebruik omdat ik voor tv al bij telenet zit.Contract loopt nu nog wel een maand door juist weet ik nu ook weer niet hoe dit met die lichtjes dan op die box zit.
Beste An,
het is normaal dat er bepaalde lampjes knipperen doordat er activiteit is op Belgacom TV of internet (of I-talk), maar als ze allemaal tegelijk knipperen, kan je best even de modem zelf herstarten (stroom even onderbreken).
Kan je, indien het nog niet normaal is, even melden welke lampjes er juist knipperen.
Mvg
Eva van Belgacom
het is normaal dat er bepaalde lampjes knipperen doordat er activiteit is op Belgacom TV of internet (of I-talk), maar als ze allemaal tegelijk knipperen, kan je best even de modem zelf herstarten (stroom even onderbreken).
Kan je, indien het nog niet normaal is, even melden welke lampjes er juist knipperen.
Mvg
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.