lage Downstream Training Margin

  • 24 December 2011
  • 5 reacties
  • 591 Bekeken

Reputatie 1
  • Practitioner
  • 58 reacties
Ik heb tegenwoordig een waarde van rond de 12 db. Ik heb altijd rond de 24 db gehad. Kan ik hier iets aan veranderen want aan de binnenbekabeling kan het toch niet liggen want er is niets aan veranderd.

5 reacties

Niets aan verandert dit is relatief, ik bedoel je kan bvb wel geoxideerde kontakten hebben bvb. (groen worden van koper)

Is je dowstream en upstream linerate ook veranderd tov vroeger kijk eens op je webinterface http://192.168.1.1

Als je 100% wilt zeker zijn dat het niks met de binnehuisinstallatie te maken heeft zou je de bbox2 direct moeten aansluiten aan de bgc kabel die binnen komt en dan je training marge nog eens kontroleren.

Het kan nog andere redenen hebben ook bvb er zijn mss nog klanten bijgekomen in je straat en anders zijn er mss die een testprofiel 50/6 gekregen en daardoor wordt de kans groter voor crosstalk en van daar kan je downstream training marge gezakt zijn. Natuurlijk als geen last hebt (geen disconnects) met je 12 db dan is het ook nog niet erg.

mvg
Reputatie 1
Mijn downstream en upstream staan ook op 50/6. Maar dit is al een hele tijd zo. Toen had ik ook rond de 24 db downstream training margin. Het is pas van deze week begonnen dat het rond de 12db staat. Soms gaat het nog eens naar 24db, maar dit is maar af en toe.
Reputatie 7
Badge +1
Vraagje: heb je dan met een internet intense écht 50/6 down-upload (of blijft dat 30/4,5?) of geeft dat enkel voordeel bij het aansluiten van meerdere HD-decoders (met multipele HD-streams) ? bij een Internet Comfort of Favorite wordt je sowieso 'gecapt' op 15/2,5 of 25/3,5. Dus blijft Intense dan ook gecapt op 30/4,5 ?
Reputatie 1
Ik heb internet Favorite, is dus ook gecapt op 25/3,5
Reputatie 2
Badge +1
Intense blijft gecapt op 30/4.5
Maximaal aantal decoders is bij BGC 3... de overhead kan je dus niet gebruiken om nog extra decoders aan te sluiten of om te downloaden.

Reageer