Laatste update Belgacom TV is een ramp

  • 3 February 2014
  • 2 reacties
  • 2160 Bekeken


Ik vraag mij af of het enkel ik is; of nog anderen deze problemen hebben...


Na de update van week terug (met hun 'handige' 3 nieuwe features zoals gelijkaardige programma's) zit ik met heel wat problemen.

  1. Wanneer ik naar de tv gids ga; springt hij altijd naar een dag eerder en moet ik dan manueel naar het huidige uur gaan.
  2. De functie om zenders te verbergen in Favorieten bestaat niet meer; je kunt ze wel van plaats veranderen maar niet meer verbergen. Ik had dit dan maar gedaan; maar na dat te doen stond er in de tv gids plots bij heel wat zenders 'geen informatie beschikbaar'. Pas na een reset van de zendernummering kon ik dat weer bekijken.
  3. De fontgrootte is nu heel klein geworden; je kunt amper nog iets lezen van de tekst!
  4. Alles is trager geworden. Nu enkel maar mogelijk om vooruit/terug te spoelen in sprongen van 2x - 16x -64x



Ik heb al gereset maar dat helpt niks.

Is er niemand dat deze problemen heeft? :-(

2 reacties



De decoder reset heb ik al geprobeerd en helpt niet.

Als ik een Factory Reset doe; verlies ik dan mijn geplande opnames of staan die settings ook op de server?

Er staat dat de opnames bewaard blijven ook; maar voor de geplande is dat me niet echt duidelijk.



je moet wel exact de volgorde volgen bij de reset , maar mss heb je dit gedaan


De opnames zou je normaal niet mogen kwijt spelen door een fac reset al zijn er al die dit gemeld hebben , ik persoonlijk heb al talloze FAC resets gedaan en nog nooit iets kwijt gespeeld dus aan, u de keuze ;-)


conflicten bij serie opnames is normaal aangezien je die niet in nPVR kunt opnemen en overlappende programma's kan je niet in PVR (op harde schijf) opnemen dit is voor alle decoders zo altijd geweest.


Over het uitzicht van de interface ja daar kan over gediscuteerd worden en dit is hier een tijd al geleden ook gebeurd toen de nieuwe interface op de decoders gezet werd.


En inderdaad overstappen sedert de nieuwe telecomwet is ook eenvoudig geworden.


Veel sneller bij TN , dit zeker als je een V3 of V3b decoder hebt nu met de laatste software er op !!


dat het een computer probleem is



Als dat waar is en het een computer probleem bij hen is dan moeten toch alle decoders types daar last van hebben !!!!


Enfin we hebben niet genoeg gegevens om te kunnen uitmaken waar het ligt, en alleen de Belgacom specialisten zullen echt de reden kennen.

Reageer