Skip to main content

Krijg geen verbinding wifi

• October 19, 2014
  • 5 reacties
  • 446 Bekeken

Hallo,

ik heb onlangs een nieuwe laptop gekocht maar als ik naar wifi:wifi zoeken dan komt mijn naam van mijn netwerk er wel in en als ik dan druk op verbinding maken zegt hij telkens na paar minuten kan geen verbinding maken met ....probeer later opnieuw

echt raar want ik druk op naam van mijn netwerk .de andere laptops werken ook op wifi met diezelfde netwerknaam waar ik nu ook op druk

weet iemand wat probleem kan zijn
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Elsa
  • October 19, 2014
misschien eens proberen op deze manier:

Een draadloze pc met één druk op een knop aan uw router toevoegen

Als uw router Windows Draadloze verbinding maken (WCN) of Wi-Fi Protected Setup (WPS) ondersteunt, kunt u met behulp van de volgende stappen een computer toevoegen aan het netwerk:

1. Schakel de pc in.
  2. Als u verbinding met een netwerk wilt maken, veegt u het scherm in vanaf de rechterrand van het scherm en tikt u op Instellingen. Als u een muis gebruikt, wijst u de rechterbovenhoek van het scherm aan, beweegt u de muisaanwijzer naar beneden en klikt u op Instellingen). Tik of klik vervolgens op het netwerkpictogram (Het pictogram voor een draadloos netwerk of Het pictogram voor een bekabeld netwerk). Tik of klik op het netwerk waarmee u verbinding wilt maken en tik of klik op Verbinden.
  3. In plaats van een beveiligingssleutel of wachtwoordzin te typen, drukt u op de knop Wi‑Fi Protected Setup (WPS) op de router. De router stelt de pc automatisch in om verbinding te maken met het netwerk en de beveiligingsinstellingen van het netwerk toe te passen. Het scherm Windows Draadloos verbinding maken Windows Draadloos verbinding maken helpt u om een pc aan het netwerk toe te voegen.

• Auteur
  • Apprentice
  • October 20, 2014
Ik heb heb als router een b-box 2 van belgacom .kan ik dat daarmee vinden WCN WCP

Elsa
  • October 20, 2014
WPS is de knop links naast de aan/uit knop van de bbox2

Elsa
  • October 20, 2014
surf naar ► hier symbool 11 is WPS

Elsa
  • October 20, 2014
Heb je uw wifi beveiliging passphrase goed ingevoerd staat onderaan de bbox2 of je kan hem ook zo vinden, surf naar ►wifi-beveiliging