krediet en verbruik en herladen permanent onbereikbaar
Hallo
Al weken kunnen wij ons krediet en verbruik niet raadplegen via e-services. Telkens krijgen we de melding Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.
IN november (!) contacteerde ik de helpdesk/klantendienst telefonisch, de persoon meldde dat dit tijdelijk een probleem was. Maar nu duurt het toch wel erg lang. :-(
Wij gebruiken een sim-kaart in een alarmsysteem, met hekje 121 hekje kunnen we niet werken, en af en toe is het wel nuttig om het krediet te checken of te herladen... :-$
HOe komt dit nu?
dank.
A
Beste,
Heeft u reeds getracht om de tijdelijke internet bestanden te verwijderen en opnieuw uw Eservices trachten te raadplegen?
Heeft u al geprobeert via een andere browser?
Mvg Eva
Heeft u reeds getracht om de tijdelijke internet bestanden te verwijderen en opnieuw uw Eservices trachten te raadplegen?
Heeft u al geprobeert via een andere browser?
Mvg Eva
A
Beste Ingrid,
Momenteel ondervinden wij geen algemene problemen met onze E-services website. Dit kan door de lokale tijdelijke internet bestanden veroorzaakt worden. U kunt best even uw tijdeljke internet bestanden verwijderen en opnieuw proberen. Als dit geen oplossing biedt, gelieve ons uw gsm-nummer en logingegevens via PM door te geven zodat de collega's van E-services team uw profiel kunnen nakijken.
Mvg Eva
Momenteel ondervinden wij geen algemene problemen met onze E-services website. Dit kan door de lokale tijdelijke internet bestanden veroorzaakt worden. U kunt best even uw tijdeljke internet bestanden verwijderen en opnieuw proberen. Als dit geen oplossing biedt, gelieve ons uw gsm-nummer en logingegevens via PM door te geven zodat de collega's van E-services team uw profiel kunnen nakijken.
Mvg Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.