Kostprijs TV overal


Ik zoek en zoek, maar nergens vind ik de kostprijs van TV overal

11 reacties

Nog altijd gratis.

Elsa
als je het vind ,laat ons iets weten, want wij zijn ook heel nieuwsgierig naar de kostprijs :)
Reputatie 7
Badge +1
TVonPC werd destijds aangekondigd voor 3,60€ per maand geloof ik, maar dat is nooit uit de testfase geraakt en begin dit jaar afgevoerd. Waarschijnlijk ligt het ook ergens in die richting. TV-Overal is natuurlijk ook nog niet "af", want er zijn véél teweinig zenders beschikbaar, en ook zitten er nog geen zenders uit boeketten in (was bij TVonPC wél zo). Wél is TV-Overal veel meer voor draadloze toepassingen (Wifi en 3G) -bedoeld (in navolging van Yelo van Telenet ?) op PC, laptop, tablet en smartphone. Je kan er ook geen programma's mee opnemen op je PC/laptop of media mee afspelen op je decoder/TV, wat bij TVonPC wél kon.
Ik denk dat er nog geen kosten aangerekend zullen worden zolang de huidige versie nog zo weinig te bieden heeft. Teveel mensen zouden afhaken denk ik. Bovendien is het bij Yelo van Telenet ook nog gratis, en gaat er alleen volume af van je vast internet (Wifi) of van je Mobiel internet (3G).
Ze zullen mekaar wel blijven beloeren zeker ? Afwachten dus wat de hoge heren beslissen.....
Beloeren of afspreken, want het is niet de eerste keer dat dit gebeurt, maar probeer het maar eens te bewijzen dat is een paar andere mouwen.

groetjes,

Elsa.
Dan maar best een 2de tv kopen zeker, normaal kan ik die hier aansluiten.
Ik had vroeger Telenet, analoog, en daar kon ik tv kijken op pc zonder probleem.
Maar in een eerder topic heb ik het al eens aangehaald, Belgacom had me bij mijn bestelling toen belogen, paar keer zelfs, en dat maakt dat ik nu maar 1tv heb en meer kosten dan bij Telenet.
als je belgacom tv wil bekijken op 2de tv, zorg er dan voor dat je zeker bent dat je 2de tv aankan op uw lijn (als je bbox2, en vdsl hebt, dan is dat OK).

hou er ook rekening mee dat je dan 2de decoder moet huren of kopen.
ps.. stop eens met te zeggen dat TV Overal op PC beschikbaar is, want dat is boerenbedrog. TV Overal is enkel beschikbaar op Windows XP+ pc, niet PC algemeen, en tot zoveer silverlight nog beschikbaar is (silverlight wordt niet meer ontwikkeld door Microsoft)
Reputatie 7
Badge +1
Daar zullen ze dan een mouw moeten aan passen hé Bart ? anders werkt het nog enkel op tablet en smartphone...of zou dat de bedoeling zijn ?
@Bart, volgens "welingelichte" bron van Belgacom is het geen probleem voor 2de TV, alleen de decoder aanschaffen, kabels zijn voorzien.
Dat ken je zelf checken ook door de test te doen : klik ⇒ http://www.belgacom.be/belgacom/be-nl/pages/private/c_webcheck_tv.page" target="_blank (dit heb ik gekopieerd van ricy's blog http://bgctv.skynetblogs.be )

(Als HD beschikbaar is dan is VDSL2 mogelijk)

Dan kan je één van de volgende resultaten krijgen waaruit je kan afleiden hoeveel decoders je kan aansluiten.
• 2 tv's waarvan 1 in HD (12 / 1 profiel)
• 2 tv's waarvan 2 in HD (16,5/2 profiel)
• 3 tv's waarvan 2 in HD (20 / 2 profiel)
• 3 tv's waarvan 3 in HD (30 / 6 profiel)


Elsa

@ Bart, zo zeker is dit nog niet want

volgens verschillende bronnen zou Silverlight ook voorzien worden in Window 8 !?

groetjes,

Elsa

Reageer