Beantwoord

Kostprijs oproep met vaste lijn

  • 12 March 2016
  • 2 reacties
  • 4147 Bekeken

Hoeveel kost bellen met de vaste lijn tussen 16 uur tot 17 uur, naar een ander vast of mobiel nummer?
Ik vraag dit omdat wanneer ik een bekende aanraad een abonnement pack all in te nemen bij Proximus ipv Telenet
Voor hen is dit argument gratis te kunnen bellen vanaf 16 uur ipv bij Proximus vanaf 17 uur.
icon

Beste antwoord door Marleen 12 March 2016, 18:00

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Bij een abonnement vaste lijn in een Comfort of Maxi Pack / Happy Time XL (waarbij je dus onbeperkt gratis belt naar vaste nummers in België en 1000 min. gratis naar GSM's in België van 17 u tot 8 u en in het weekend)

kost een oproep naar een vaste lijn in België en naar een mobiel nummer in België daarbuiten:

0,65 €/oproep.

Dat geldt, zoals gewoonlijk, niet voor speciale nummers, zoals 0900 enz.
MVG
Reputatie 7
Badge +3
Cas je kan een Happy Time XL nemen op elke vaste lijn. Dan bel je gratis tussen 17u en 8u. Maar je wilde weten wat het kost tussen 16u en 17u. Dan is het niet gratis bij Proximus. Heb je een HT XL, dan betaal je een vast bedrag per gesprek, zoals Marleen hierboven al zei. Je kan natuurlijk ook voor een tariefplan kiezen. Met een No Limit Anytime bel je voor een vast bedrag onbeperkt 24u op 24u naar alle VASTE lijnen in België. Voor de oproepen naar gsm zijn er ook tariefplannen, maar dan kan je best de klantendienst eens bellen en gelijk het gewone verbruik vermelden. Dan kunnen ze je het gepaste tariefplan aanbevelen. Of je kan in een PX winkel langsgaan en vrijblijvend advies vragen. Maar je moet altijd kunnen meedelen hoeveel je belt, naar vast of naar mobiel en wanneer (voor of na 17u). Anders kunnen ze niet het meest aangepaste tariefplan voorstellen. Iemand die weinig naar gsm belt (ik bel altijd naar een gsm met mijn gsm en naar vaste lijn met mijn vaste lijn.
BTW maakt dat zoveel verschil uit of je vanaf 16u gratis kan bellen of vanaf 17u ?

Reageer