Goedendag. Al maanden ben ik bezig om een verklaring te krijgen waarom ik kosten maak buiten mijn bundel terwijl ik binnen mijn verbruik zit. Wederom ontvang ik deze ochtend netjes een SMS dat ik 2Gb aan data heb gebruikt en nog 500 Mb over heb. Vanavond ontvang ik een SMS dat ik 10 Euro buiten mijn bundel heb gebruikt terwijl dit NIET het geval is. Lastig als je een app hebt die je verbruik aangeeft (er is nog besteding in de bundel!) en ook nog een extra bedarag die dan buiten de bundel is. Overigens geeft MyProximus hetzelfde aan. Ik ga ervan uit dat ik per maand 2.5Gb aan data in mijn bundel beschikbaar heb. Dit is overigens tot twee maal door de call- center meede gedeeld na opvraging. Ik ga ervan uit dat er een passende oplossing wordt aangeleverd en dat ik voor deze maand niet weer extra moet betalen terwijl dat niet verklaard kan worden. Lukt dat niet dan zal ik zelf een passende oplossing moeten zoeken.
Geen reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.