Korting TV Favorite


Reputatie 2
Badge
Sinds de factuur van april 2012 heb ik gemerkt dat de Informatie over de tarieven - onderdeel "Korting met TV Favorite" niet meer vermeld wordt.

Daarin werd uitgelegd dat je tot 3 maal per jaar je boeketten mag wijzigen en je elke maand een credit bijkrijgt tot max 20 ongebruikte credits.
Ik zit nu aan 9.

Toch nog geldig?

Internet - Favorite is in mei gewijzigd naar Internet Maxi.



14 reacties

Mss heb je hier iets aan, op ricy's post :=> http://community.belgacom.be/posts/3a6bb45f16

zie ik voor belgacom Overal pack's onder maxi staan:

Extra in de Pack Maxi

Keuze tussen het huren van een 7"-tablet (enkel beschikbaar in Belgacom Centers)
of 1 van de voorgestelde contents :

• Boeket Sport en Pleasure
• Boeketten Entertainment + Nature & Discovery
• Boeket Kids + Kids Pass
• Net Gemist (VRT)
• Coaching Pass
• Deezer Premium Plus



Maar van boeketten wijzigen weet ik niet ? andere forummedewerkers zullen hier wel meer van weten.













groetjes,
Elsa
Sent from my laptop, Blackberries and Apples are for eating



Reputatie 7
Badge +1
TV Favorite blijft actief zolang je je oud pack blijft behouden en niet overschakelt naar een nieuw Comfort of Maxi. In de nieuwe Packs worden geen kortingen meer vermeld, want die zijn zogezegd netto. Van pack veranderen kan je alleen via de klantendienst (tel. of via Belgacom Center). Een pack bijbestellen kan wél via de E-service "online", een pack opzeggen of verwisselen (een opzeggen en een ander nemen in de plaats) kan dan weer niet. Een boeket opzeggen of verwisselen houdt vlgs. mij NIET in dat je automatisch in een nieuw pack stapt, tenzij dit expliciet afgesproken wordt. In de nieuwe packs is alleen bij Maxi voor 10,80€ boeketten inbegrepen (als je niet voor een andere content of een Tab 7' kiest). Credits zijn compleet weggevallen in de nieuwe Packs. Maar de credits blijven geldig zolang je een oud Pack met TV Favorite of Intense behoudt. Het is echter niet duidelijk of de met de oude packs opgebouwde "credits" automatisch vervallen bij overschakelen naar een nieuwe formule....Vermits zo'n credit tot 5€ waard kan zijn, zijn 6 credits wél tot 30€ waard....Men zou daar wél klare wijn" moeten over schenken vind ik. Ik heb ook nog 5 credits van TV Favorite over, en denk er niet aan in een nieuw pack te stappen zolang daar geen duidelijkheid over is.
bk 316209, je kunt alleszins eens checken of de credits nog open staan door een programma of film te huren: het aantal credits wordt dan in het bevestigingsscherm opgegeven. Je hoeft dan niet te bevestigen natuurlijk. En ben je zeker dat je niks anders hebt bijbesteld bv. een datasim voor een tablet of USB-stick of zo om het vrij mobiel datavolume te kunnen gebruiken? (dat staat nl. ook voor de oude packs vermeld, maar weigerde men bij mij te activeren op mijn Mobile internet voor GSM. Dat ging enkel bij overschakelen naar een nieuw pack beweerde men).
tv favorite bestaat niet meer. wie het heeft kan het behouden, maar voor nieuwe klanten is het niet meer beschikbaar...

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Als je boeketten hebt is de nieuwe formule altijd duurder, tenzij je baat hebt bij extra mobiel volume. Maxi is 13.17€ duurder dan mijn oud pack voor zelfde boeketten. Je hebt dan enkel onbeperkt vast internet (heb nu 150GB, wat mijn behoefte dekt) en 1GB mobiel volume (alleen interessant als je een datasim hebt voor tablet of USB-3G-stick). Comfort is maar 3.20€ goedkoper dan Comfort door de boeketten die ik bovenop moet betalen (10.80€) en is dus zeker niet interessant. Ik blijf dus voorlopig bij mijn oud pack...loopt nog tot 09/02/13 (heb ik toen nog voor een fikse korting een jaar laten verlengen op hun voorstel !!)..
Reputatie 2
Badge
@sinjoor72;

we naderen juni en ik ga zien of mijn credits van 9 naar 10 gaan per 1 juni.

Nog punt, de 10 euro sport en flikflooi; vind ik duur qua added value, ook gezien de komende voetbal aanbod voor deze zomer (champions league/

spaans voetbal,....). De meeste sport kan je ook zien op Canvas in HD. zodat ik er aan denk de sport boeket op te geven ten voordele van 2 andere 5 euro packs (mogelijk in TV favorite).

Ik heb contract die 'afloopt' per eind augustus, maar als ik van peikens gebaar zal ik wellicht TV Favorite (met zijn voordelen) behouden me dunkt, of ben ik fout?
je kan je huidige pack (incl tv favorite) tot in de eeuwigheid behouden, maar je kan er niets aan wijzigen of je beland in een nieuw pack en daar bestaat tv favorite dus niet meer

mvg
Reputatie 2
Badge
Dus switchen van 1 x 10 euro boeket naar 2 x 5 euro boeket niet meer mogelijk?
volgens mij kan dit wel nog... dit zijn opties die geen invloed hebben op het "contract"

maar dit is enkel mijn bescheiden mening, best eens vragen aan Eva van Belgaocm

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Het wijzigen van boeketten heeft niks met je contract te maken, want je kan het elke maand doen. Maar je moet wél steeds voor minstens 10.80€ boeketten behouden (1x 10.80€ of 2 x 5.40€), anders verlies je het voordeel van TV-Favorite. Dat boodt toen immers voor een meerprijs van 9€ voor 10€ (toenmalige prijs) boeketten plus één credit per maand.
Wat Sport&Pleasure betreft, dat moet je voor jezelf uitmaken. Als je bv. in Tennis (hoofdzaklijk WTA behalve de Grandslams) geïnteresseerd bent zoals ik, krijg je wél een groot aantal tornooien voorgeschoteld, meestal vanaf de 3e ronde. Je krijgt dat zowel op Eurosport HD als op Eurosport 2, die geen van beiden in het standaardaanbod zitten (wel de SD-versie v. EurosportHD maar niet Eurosport2). Bij de Grandslams, zoals nu met Roland Garros, krijg je zowel op Eurosport HD als op Eurosport2 gelijktijdig matchen te zien al vanaf de 1e ronde. Voetbal interesseert me sowieso niet zo erg.
Hou ons over het wel of niet aangroeien van je credits nu vrijdag 1/06/12 op de hoogte !Knipogen
Reputatie 2
Badge
Ik heb gemerkt dat het aantal credits niet werd verhoogd per 1 juni. We zijn 2 juni en de credits staan nog steeds op 9.
Badge
beste

bij overstap naar de new packs verlies je de credit en de 10 euro korting op boeketten

muisje
Reputatie 2
Badge
zoals in mijn andere post; geen verandering van de pack. Blijf bij TV Favorite.


Nog iets;

moest je veranderen naar een nieuw pack, is die Samsung galaxy mini 2 smartphone dan ook inbegrepen of is dit enkel voor volledig nieuwe klanten

zonder een belgacom verleden?
samsung gsm aan €1 is enkel voor nieuwe internetklanten

mvg
Reputatie 2
Badge
Ik heb nu gemerkt dat bij mijn Internet Favorite de credits voor een gratis film ondertussen met 1 zijn verhoogd. Blijkbaar gebeurt het 1tje extra niet op de eerste dag van de maand vandaar mijn bekommernis.


met vriendeiljke groet,

Reageer