Kopiëren van film?

  • 3 February 2011
  • 6 reacties
  • 1427 Bekeken

Reputatie 3
Badge
  • Motivator
  • 227 reacties
Is het mogelijk een film te kopiëren vanuit de harde schijf van de digirecorder naar bv. de harde schijf van mijn laptop?

Zo ja, hoe maak ik de verbinding en met welke kabel?

6 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Neen, dit is niet mogelijk.
...tenzij je over een videocapturekaart beschikt, dan kan je de videostream capturen.

Gewoon kopiëren kan inderdaad niet.
Reputatie 7
Badge +1
Je kunt een film van PPV niet op de harde schijf opnemen, en ook niet in real time via de scart naar een DVD-HDD-recorder streamen. Ik heb dat al geprobeerd ende scrart wordt er komt dan een melding dat het niet kan. De decoder kan blijkbaar het verschil merken tussen naar de stream kijken en de stream op een ander medium kopiëren....hoe weet ik ook niet. De scart wordt nochtans doorgelust naar de TV, en via deze weg kijken kan dus wél....
Beste JEG,

Zoals al eerder vermeld, wil ik confirmeren dat dit niet mogelijk is.
Het valt te vergelijken met een videotheek, waar gehuurde films ook niet 'mogen' gekopiëerd worden.

mvg,

Eva van Belgacom
Sinjoor, de decoder weet het verschil niet, uw recorder/tv wél.

Er zijn altijd mogelijkheden om eender wat te kopiëren. Ik zal er verder niet over uitwijden, aangezien we ons dan op/over de grens van de legaliteit bevinden.
Reputatie 7
Badge +1
Interessant, maar hmm illegaal....is NIET om te kopiëren en door te verkopen, maar om langer ter beschikking te hebben voor persoonlijk gebruik. sinjoor60@hotmail.com

Reageer