Kleuren Blokjes

  • 2 March 2015
  • 4 reacties
  • 192 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Hoi sinds 8 dagen heb ik bij opgenomen progammas kleuren blokjes beeld blijft stilstaan soms 30sec soms meer klank valt ook weg heb decoder al 3x op en afgezet hept niks als ik live kiik is he ok wat moet ik doen woon in Schoten antw.


groetjes joan

4 reacties

is je decoder met een kabel verbonden aan de bbox. want devolo's zijn dikwijls hiervan de oorzaak


NB: wat je zelf kunt ondernemen is beschreven in deze ➽ procedure

en als dit niet helpt of maar tijdelijk oplossing biedt

zal je Technische dienst 0800 22 800 (7/7 tot 22u) moeten raadplegen


of Je kan een privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ➽ Onze medewerkers

en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'


of ook nog , je probleem beschrijven en opsturen via ➽ mail ons

in ieder geval zal de oplossing ook van Proximus moeten komen als de procedure niet helpt want zelf kan niks meer proberen,




Als je devolo's hebt lees ook dit hier eens ▬► stoorbronnen


als je echt wilt weten of het van je devolo's komt dan zou je de decoder tijdelijk kunnen verbinden met een losse utp netwerkkabel aan de bbox modem/router zodat je de devolo's uitsluit.


Nb: zo'n utp kabel mag tot 100 m lang zijn.
Reputatie 7
Badge +3
Niets met de decoder te maken het probleem zit bij Proximus aka Belgacom
Dat heb ik ook niet gezegd de grootste kans is dat het in devolo's zit, daarom Proximus een groot deel van de devolo's wegnemen en de alternatieve draadloze oplossing plaatsen.


Het is ook zo dat de meesten de blokjes overdag minder zien en meer 's avonds wat ook een aanwijzing kan zijn.


Als je die procedure volgt kan je er van af zijn en als dit niet zo is dan heb je natuurlijk gelijk.

Reageer