Ik probeerde laatst mijn verbruik en producten na te kijken op Myproximus, helaas zonder veel succes. Volgens de site heb ik helemaal geen producten? Ik heb gemerkt dat het klantnummer op mijn facturen verschilt van dat op Myproximus. Iemand die mij daar me kan helpen?
Groetjes
Bladzijde 1 / 1
Best wachten tot een proximus medewerker hier langs komt en als er op de lange duur geen reactie komt
kan je dan nog altijd contact opnemen met support 0800 22 800 (7/7 tot 22u) of privébericht sturen naar het proximus team.
kan je dan nog altijd contact opnemen met support 0800 22 800 (7/7 tot 22u) of privébericht sturen naar het proximus team.
Roel,
kan je anders eens een privebericht sturen met je klantnummer of je MyProximus login
Ik kan het wel een bekijken.
Ik heb al zo een bruin vermoeden waar het probleem ligt.
Groetjes,
Kristof
kan je anders eens een privebericht sturen met je klantnummer of je MyProximus login
Ik kan het wel een bekijken.
Ik heb al zo een bruin vermoeden waar het probleem ligt.
Groetjes,
Kristof
Hallo Roelnijs,
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, login en e-mailadres)bezorgen.
Dan kijk ik het even na voor u.
Met vriendelijke groeten,
Joël
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, login en e-mailadres)bezorgen.
Dan kijk ik het even na voor u.
Met vriendelijke groeten,
Joël
Opgelost voor Roel.
heb gevraagd om hertesten ...
heb gevraagd om hertesten ...
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.