Mijn man heeft 3x een verkeerde pin-code ingegeven en nu wordt uiteraard zijn PUK-code gevraagd. Maar daarvoor hebben we blijkbaar het klantennummer nodig uit veiligheidsoverwegingen, maar da's een GSM van het werk en wij krijgen daar geen factuur van, dus kennen wij ook dat klantennummer niet. Hoe kunnen we toch de puk-code verkrijgen?
Bladzijde 1 / 1
Dat zal niet evident worden om die te krijgen van proximus denk ik, en zal dit via de werkgever moeten gebeuren.
Normaal kan je de puk-code via http://proximus.be/myproximus vinden maar een myproximus account van deze simkaart zal je dan ook wel niet hebben aangezien die van de werkgever is!
Info op prox site:
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_sim_puk_code/particulieren/support/mobiele-telefonie/gsm-en-sim-kaart/sim-kaart-pin-code-en-puk-code/uw-pukcode-terugvinden-om-uw-simkaart-te-deblokkeren.html
Normaal kan je de puk-code via http://proximus.be/myproximus vinden maar een myproximus account van deze simkaart zal je dan ook wel niet hebben aangezien die van de werkgever is!
Info op prox site:
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_sim_puk_code/particulieren/support/mobiele-telefonie/gsm-en-sim-kaart/sim-kaart-pin-code-en-puk-code/uw-pukcode-terugvinden-om-uw-simkaart-te-deblokkeren.html
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.