Klantenservice heeft gewonnen

  • 29 November 2010
  • 7 reacties
  • 2437 Bekeken

Eva,

ik ben verloren... (mijn geduld).
51 min aan telefoon klanten"dienst" en dan maar ingelegd.

Probleem:
mijn lijnprofiel staat veel te laag voor mijn "Intense" abonnement.
Check eens even aub : fb255294

groetjes,

7 reacties

Beste,

Het beledigen van andere forumgebruikers wordt niet getolereerd.
Gelieve rekening te houden met de https:///pages/233c2ac331.

Vriendelijke groeten,
Eva
<tekst verwijderd door moderator>
Reputatie 2
Badge +1
ik ook niet meer... Misschien eens idee posten om een 'blocklist' aan te leggen :)
En hopla! Nog ene die op mijnen hoop van onbeschoften is gevlogen.

Hopelijk voor jou komt Eva dit beantwoorden, want ik zal het niet doen na zo'n reactie.
Reputatie 2
Badge +1
Excuseer??? Ik vraag enkel om extra info!

PS: heb nu pas je topic beoordeelt... met een duim omlaag!
Raar Mansho,

Is dat advies ???
En dan nog positief beoordelen ook ???
<Tekst verwijderd door moderator>

Upload max aan 50 kb/s download max 470 kb/s
Er zijn snelheidsmeters zat op internet, maar kan zelf wel elke dag m'n snelheid vaststellen.

Het is de technische dienst die mij doorstuurt naar de klantendienst, by the way...
(Kastje -> muur)

Reputatie 2
Badge +1
Klantendienst kan je niet verderhelpen met dit probleem... technische dienst wel: 0800 22 700, elke dag bereikbaar tot 22u.

En hoezo staat dit te laag? Welk type aansluiting heb je ? hoe heb je je snelheid gemeten?

Reageer