Klantenservice heeft gewonnen

  • 29 November 2010
  • 7 reacties
  • 2437 Bekeken

Eva,

ik ben verloren... (mijn geduld).
51 min aan telefoon klanten"dienst" en dan maar ingelegd.

Probleem:
mijn lijnprofiel staat veel te laag voor mijn "Intense" abonnement.
Check eens even aub : fb255294

groetjes,

7 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Klantendienst kan je niet verderhelpen met dit probleem... technische dienst wel: 0800 22 700, elke dag bereikbaar tot 22u.

En hoezo staat dit te laag? Welk type aansluiting heb je ? hoe heb je je snelheid gemeten?
Raar Mansho,

Is dat advies ???
En dan nog positief beoordelen ook ???
<Tekst verwijderd door moderator>

Upload max aan 50 kb/s download max 470 kb/s
Er zijn snelheidsmeters zat op internet, maar kan zelf wel elke dag m'n snelheid vaststellen.

Het is de technische dienst die mij doorstuurt naar de klantendienst, by the way...
(Kastje -> muur)

Reputatie 2
Badge +1
Excuseer??? Ik vraag enkel om extra info!

PS: heb nu pas je topic beoordeelt... met een duim omlaag!
En hopla! Nog ene die op mijnen hoop van onbeschoften is gevlogen.

Hopelijk voor jou komt Eva dit beantwoorden, want ik zal het niet doen na zo'n reactie.
Reputatie 2
Badge +1
ik ook niet meer... Misschien eens idee posten om een 'blocklist' aan te leggen :)
<tekst verwijderd door moderator>
Beste,

Het beledigen van andere forumgebruikers wordt niet getolereerd.
Gelieve rekening te houden met de https:///pages/233c2ac331.

Vriendelijke groeten,
Eva

Reageer