Skip to main content

Klantenservice heeft gewonnen

  • November 29, 2010
  • 7 reacties
  • 2459 Bekeken

Eva,

ik ben verloren... (mijn geduld).
51 min aan telefoon klanten"dienst" en dan maar ingelegd.

Probleem:
mijn lijnprofiel staat veel te laag voor mijn "Intense" abonnement.
Check eens even aub : fb255294

groetjes,
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • November 29, 2010
Klantendienst kan je niet verderhelpen met dit probleem... technische dienst wel: 0800 22 700, elke dag bereikbaar tot 22u.

En hoezo staat dit te laag? Welk type aansluiting heb je ? hoe heb je je snelheid gemeten?

  • Auteur
  • Apprentice
  • December 1, 2010
Raar Mansho,

Is dat advies ???
En dan nog positief beoordelen ook ???
<Tekst verwijderd door moderator>

Upload max aan 50 kb/s download max 470 kb/s
Er zijn snelheidsmeters zat op internet, maar kan zelf wel elke dag m'n snelheid vaststellen.

Het is de technische dienst die mij doorstuurt naar de klantendienst, by the way...
(Kastje -> muur)


Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • December 2, 2010
Excuseer??? Ik vraag enkel om extra info!

PS: heb nu pas je topic beoordeelt... met een duim omlaag!

  • Motivator
  • December 2, 2010
En hopla! Nog ene die op mijnen hoop van onbeschoften is gevlogen.

Hopelijk voor jou komt Eva dit beantwoorden, want ik zal het niet doen na zo'n reactie.

Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • December 2, 2010
ik ook niet meer... Misschien eens idee posten om een 'blocklist' aan te leggen :)

  • Auteur
  • Apprentice
  • December 2, 2010
<tekst verwijderd door moderator>

  • December 3, 2010
Beste,

Het beledigen van andere forumgebruikers wordt niet getolereerd.
Gelieve rekening te houden met de https:///pages/233c2ac331.

Vriendelijke groeten,
Eva