klantenservice beneden peil

  • 26 September 2013
  • 0 reacties
  • 69 Bekeken


Een vriend van mij heeft zich dus ook weerom gestoord aan belgacom, en ik denk dat ze nu echt over de rooie gegaan zijn. Waarom ik in zijn plaats schrijf is simpel, sinds gisteren zit hij als kleine zelfstandige zonder tv , zonder internet en zonder telefoon. Om 17:00 u is hij beginnen bellen met de gsm naar het gratis nr. Nadat hij zowat alle toetsen al had ingedrukt op vraag van druk 1 druk 2 enz...... was zijn geduld op. Met de list om nieuwe klant te worden dacht hij sneller geholpen te zijn. Maar was dat pech hebben, eerst 20 minuten muziek gehoord, dan eindelijk iemand aan de lijn , uitleg gedaan en mevrouw zegt ok ik verbind je door met technieker. En in plaats van dit te doen krijg je dan terug het aanmeldmenu druk 1 druk 2 enz.... Blijven volhouden en ja om 19:00 u eindelijk een vriendelijk persoon aan de lijn, echter niet van de technische dienst maar van de dienst fakturatie. Die mens was echt begaan met het feit dat de zaak een sport en jongerencafé plots zonder internet zat, zonder tv en zonder telefoon. Blijkt dat ze gaan werken aan een nieuwe aftakking voor een nieuwe verkaveling. Was dit de eerste keer geweest in jaren dan zeg ik ok, maar enkele maanden geleden heeft de zaak ook zonder tv internet en telefoon gezeten voor een hele week, om dezelfde redenen. Hun uitleg is er moet een lasser komen en we hebben geen lassers genoeg. Maar dat een cafébaas zijn klanten naar huis moet sturen omdat hij geen voetbal kan uitzenden, dat hij elke maand 200 euro betaald voor een website van belgacom, en het volledige pack tv internet en telefoon. De personen die er moesten komen graven kwamen zelfs bellen om te vragen of we konden aanwijzen waar de kabel onder de grond zat, euh wie werkt er voor belgacom. Dit is er over , de voicemail liet weten dat het heuvel na drie dagen verholpen zal zijn, wij laten weten dat er binnen een paar dagen telenet ligt op de nieuwe verkaveling en dat de overstap heel kortbij is. En de persoon die momenteel drie dagen geen klanten kan ontvangen omdat hij geen voetbal kan uitzenden overweegt stappen naar de media toe, mss kunnen we onze klachten bundelen en alzo een grotere actie opzetten naar de media toe.Maar erover is erover, de service deugt niet, de klantendienst is een lachertje en de technische dienst onbereikbaar.

0 reacties

Geen reactie

Reageer