Skip to main content

Klantenservice ??

• 10 september 2013
  • 2 reacties
  • 491 Bekeken

Deze mail heb ik naar de 'Ombudsmantelecom.be' verstuurd ....einde raad moet men toch iets doen.

Geachte,

Aangezien ik sinds juli 2013 van formule veranderd ben van Proximus naar een gezamelijke formule Belgacom-proximus krijg ik op 23/8/2013

een afsluitfactuur waarin ik 25.83 euro van Proximus tegoed heb. Volgende facturen zijn gezamelijk Belgacom-Proximus.

Dit is geen kredietnota maar een factuur -25.83 euro.

Aangezien dit bedrag niet werd afgetrokken van mijn volgende factuur en ook niets werd teruggestort wil ik uitleg van Proximus hoe we dit moeten oplossen.

Op het nummer van hun klantendienst 080022500 heb ik na 25 min. wachttijd het antwoord gekregen dat men binnen het half uur mij zou terugbellen met een oplossing. Dit is niet gebeurd.

Nu probeer ik reeds 5x opnieuw zelf op hun 080022500 nr terug te bellen maar telkens na 40-45min. wachttijd geef ik het op. Het wachtmuziek is zenuwslopend btw.

Was er niet ooit sprake dat wachttijden voor klantendiensten max 3 tot 5 minuten mochten duren.

Belgacom -Proximus houdt zich daar totaal niet aan.

Ik had graag dat Proximus mij zelf zou opbellen met een oplossing voor mijn tegoed.

NB: ik ben reeds ++15 jaar als zelfstandige/vrij beroep vaste klant bij Proximus ....

Met vriendelijke groet,

Dr.J.Piteraerents DMV

Langestraat 104

9150 Kruibeke
This topic has been closed for comments

2 reacties

• 0 reacties
  • 11 september 2013
Beste,

wanneer u zo vriendelijk zou willen zijn even uw gsm en klantenrekening nummer mee te delen, alsook de bankrekening nummer, zorg ik er voor dat het teruggestort wordt op uw bankrekening.

Bedankt, en met vriendelijke groeten,

Eva.

• 0 reacties
  • 11 september 2013
Beste Peter,

U heeft nog een bericht gestuurd hierover.

Ik heb u als reactie op dat bericht uw gegevens gevraagd.
Ik zal het dan even voor u nakijken.

Met vriendelijke groeten,

Eva