Klantenservice ??
Deze mail heb ik naar de 'Ombudsmantelecom.be' verstuurd ....einde raad moet men toch iets doen.
Geachte,
Aangezien ik sinds juli 2013 van formule veranderd ben van Proximus naar een gezamelijke formule Belgacom-proximus krijg ik op 23/8/2013
een afsluitfactuur waarin ik 25.83 euro van Proximus tegoed heb. Volgende facturen zijn gezamelijk Belgacom-Proximus.
Dit is geen kredietnota maar een factuur -25.83 euro.
Aangezien dit bedrag niet werd afgetrokken van mijn volgende factuur en ook niets werd teruggestort wil ik uitleg van Proximus hoe we dit moeten oplossen.
Op het nummer van hun klantendienst 080022500 heb ik na 25 min. wachttijd het antwoord gekregen dat men binnen het half uur mij zou terugbellen met een oplossing. Dit is niet gebeurd.
Nu probeer ik reeds 5x opnieuw zelf op hun 080022500 nr terug te bellen maar telkens na 40-45min. wachttijd geef ik het op. Het wachtmuziek is zenuwslopend btw.
Was er niet ooit sprake dat wachttijden voor klantendiensten max 3 tot 5 minuten mochten duren.
Belgacom -Proximus houdt zich daar totaal niet aan.
Ik had graag dat Proximus mij zelf zou opbellen met een oplossing voor mijn tegoed.
NB: ik ben reeds ++15 jaar als zelfstandige/vrij beroep vaste klant bij Proximus ....
Met vriendelijke groet,
Dr.J.Piteraerents DMV
Langestraat 104
9150 Kruibeke
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.