Beantwoord

Klantennummer

  • 18 November 2016
  • 2 reacties
  • 3732 Bekeken

Waar kan ik mijn klantennummer vinden op mijn factuur?
Ik vermoed dat dit de klantenrekening is, en die bestaat uit 8 cijfers.

Monique
icon

Beste antwoord door Martin 18 November 2016, 17:27

Bekijk origineel

2 reacties

Hey elooike,

Uw klantnummer bestaat uit 9 cijfers voorbeeld ( klik daar op toon mij een voorbeeld)
Uw MyProximus activeringscode bestaat uit 8 karakters maar opgepast neem enkel activeringscode waar de datum van het document niet ouder is dan 1 maand.
Eens je MyProximus geactiveerd hebt kan je daar ook je klantnummer teugvinden.

Bron: http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_credentials/particulieren/support/klantenzone/myproximus/myproximus-website/klantnummer-activeringscode-en-datum.html
Daar staat het volgende:
Klantnummer, activeringscode en datum
Zoekt u een van deze gegevens om u in te schrijven op MyProximus? Of hebt u uw klantnummer nodig om met onze klantendienst te bellen?
Raadpleeg uw aanrekening, factuur of welkomstbrief:
Op de factuur of aanrekening van uw internet-, tv- of vastelijnabonnement, vindt u onder de titel ‘Uw aanrekening online?’  of ‘Uw factuur online?’ uw klantnummer (9 cijfers), de activeringscode (8 karakters – cijfers en hoofdletters) en de datum. Let op: neem enkel activeringscode en datum van een document dat niet ouder is dan 1 maand.
Uw welkomstbrief vermeldt ook al deze gegevens maar houd er rekening mee dat deze brief slechts 1 maand geldig is.
Hebt u enkel gsm-nummers op uw factuur, dan vindt u bovenaan uw "Klantenrekening" (8 cijfers).
Ontvang ze per sms of per post:
Doe hiervoor online een aanvraag of bel ons:
Online: Geef uw vast of gsm-nummer van Proximus op.
Bel met uw vaste lijn van Proximus: 0800 22 263 (enkel voor particulieren).
Bel met een andere lijn: 0800 22 800 (enkel ontvangst per post).
We sturen daarna de gegevens op: of per sms naar uw Proximus-gsm-nummer of per post naar uw factuuradres.

zie ook ander Topic : https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/mijn-klantnummer--34908
Reputatie 7
Badge +6
Wie enkel gsm nummers heeft op zijn factuur heeft een klantenrekening nummer dat bestaat uit 8 nummers. Dat vindt u ook bovenaan op de factuur.
Nummer klantenrekening = klantennummer.
Zie bijlage:

Reageer