Klantendienst per telefoon

  • 13 July 2017
  • 3 reacties
  • 286 Bekeken

Scoren bij mij 0/0 ! Na 7 weken nog niks in orde en dan doodleuk te horen krijgen : als je vindt dat het via ons te lang duurt moet je maar langs gaan in een proximus-center !

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Annemie,

Ik heb alles voor je nagekeken en er is momenteel een dossier (29600649) in behandeling bij de bevoegde dienst.

We proberen je zo vlug mogelijk in orde zien te brengen en houden je op de hoogte.

Alvast de excuses voor het wachten.

Groeten

Koen
Toch kan het volgens mij niet dat dit langer dan 7 weken duurt !!!!!!! Als ik 7 weken wacht om mijn rekening te betalen ben ik eens benieuwd ! Als ik hier dan ergens lees dat iemand zijn I-phone op 5 dagen heeft tja .........;
Het geduld is gewoon op , ook na al veel , heel veel loze beloftes aan de telefoon !
Reputatie 3
Badge +1
Dat wordt als normaal beschouwd hier, ik heb al een probleem en dossier sinds 2 mei, en zelfs meerdere malen in de proximus winkel geweest. Ook veel loze beloftes. Dus reken er maar niet op...

Reageer