Skip to main content
Voor de zoveelste keer probeer ik de klantendienst van proximus te bereiken maar ze nemen nooit op!!!

Heeft iemand enig idee hoe dit wel kan? Kan ik hen een mail sturen?

Of sluit ik best mijn abonnement af en neem ik een andere provider?
dit kan je door een privébericht te sturen.



Privébericht sturen naar Proximus team kan je door 

      te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

       (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Verder nog als bijkomende info:


    Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
  • via 0800 22 800
  • via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
  • via de chat op onze supportpagina's:
        https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
  • via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
  • via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
  • via dit Forum uiteraard, door het versturen van een privébericht
        aan Het Proximus Team via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679




Om de optie "Mail Ons" te vinden op de pagina http://proximus.be/contact

zie een voorbeeld met screenshots, door deze link te volgen:

"Mail Ons"

Onder deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren.

zoals een privébericht sturen hier en ook op twitter en facebook


Hallo Magda,



Kan ik u misschien helpen?



Groetjes,



Joël
0800 22 800 daar wordt nooit opgenomen, eigenaardig voor een firma die zich toch bezighoudt met telefonie dacht ik.

contactpagina: daar verwijzen ze naar het telefoonnummer waar nooit wordt opgenomen

Ik heb dus een mail gestuurd maar daar heb ik naar mijn weten nog geen reactie op ontvangen.



Mvg,

Magda
Heb nu een antwoord gekregen. Het is eindelijk in orde. Bedankt .

Mvg,

Magda
Fijn om te horen dat alles in orde voor u is gekomen.Groetjes,Joël

Reageer