Voor de zoveelste keer probeer ik de klantendienst van proximus te bereiken maar ze nemen nooit op!!!
Heeft iemand enig idee hoe dit wel kan? Kan ik hen een mail sturen?
Of sluit ik best mijn abonnement af en neem ik een andere provider?
Bladzijde 1 / 1
dit kan je door een privébericht te sturen.
Privébericht sturen naar Proximus team kan je door
te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Privébericht sturen naar Proximus team kan je door
te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Verder nog als bijkomende info:
Om de optie "Mail Ons" te vinden op de pagina http://proximus.be/contact
zie een voorbeeld met screenshots, door deze link te volgen:
"Mail Ons"
Onder deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren.
zoals een privébericht sturen hier en ook op twitter en facebook
- via 0800 22 800
- via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
- via de chat op onze supportpagina's:
https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
- via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
- via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
- via dit Forum uiteraard, door het versturen van een privébericht
aan Het Proximus Team via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
Om de optie "Mail Ons" te vinden op de pagina http://proximus.be/contact
zie een voorbeeld met screenshots, door deze link te volgen:
"Mail Ons"
Onder deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren.
zoals een privébericht sturen hier en ook op twitter en facebook
Hallo Magda,
Kan ik u misschien helpen?
Groetjes,
Joël
Kan ik u misschien helpen?
Groetjes,
Joël
0800 22 800 daar wordt nooit opgenomen, eigenaardig voor een firma die zich toch bezighoudt met telefonie dacht ik.
contactpagina: daar verwijzen ze naar het telefoonnummer waar nooit wordt opgenomen
Ik heb dus een mail gestuurd maar daar heb ik naar mijn weten nog geen reactie op ontvangen.
Mvg,
Magda
contactpagina: daar verwijzen ze naar het telefoonnummer waar nooit wordt opgenomen
Ik heb dus een mail gestuurd maar daar heb ik naar mijn weten nog geen reactie op ontvangen.
Mvg,
Magda
Heb nu een antwoord gekregen. Het is eindelijk in orde. Bedankt .
Mvg,
Magda
Mvg,
Magda
Fijn om te horen dat alles in orde voor u is gekomen.Groetjes,Joël
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.