Klantendienst? Een klucht!

  • 20 March 2014
  • 3 reacties
  • 303 Bekeken


Iets meer dan een maand geleden ben ik voor mijn mobiele diensten overgestapt van Telenet naar Proximus, jullie hebben inderdaad een beter netwerk.


Tot ik dan naar jullie klantendienst telefoneerde...


Op zondag 16/03/2014 had ik een vraag over een promotie die bij jullie loopt, ik raakte telefonisch snel tot bij de desbetreffende dienst.


Tot mijn verbazing kon die persoon mij niet helpen want het is een simpele vraag, ik kreeg een hele waslijst aan vragen, over wat het ging, mijn klantennummer, mijn gsm-nummer, mijn e-mail adres. En kreeg ik de boodschap dat iemand mij zou terugbellen op maandag 17/03/2014 dus.


Maandag kreeg ik geen telefoon en heb ik zelf terug contact opgenomen met de klantendienst, ik kreeg weer iemand aan de lijn die me vertelde dat mijn vraag nog in uitvoering stond op jullie computersysteem, ik werd weer eens verteld dat deze week mij zeker iemand zou bellen, binnen de twee werkdagen zelfs! Toch hoorde ik WEER niets?


Vanmorgen heb ik nog maar eens met jullie klantendienst gesproken, de persoon die ik aan de lijn had kon zien dat ik eerder al contact met de klantendienst had gehad en wist me ook te vertellen dat dit dossier/vraag eigenlijk niet doorgegeven was aan de dienst in kwestie. Deze persoon heeft dat dan ook doorgegeven en werd me gevraagd of ik vandaag bereikbaar was en ik zou binnen 2 uur gecontacteerd worden.


Ik heb natuurlijk weer niets gehoord...


Waarom is er zelfs een aparte sectie in jullie geautomatiseerd menu waar mensen terecht kunnen met vragen over promoties en waar ze me dan geen antwoord kunnen geven op wat voor mij een simpele vraag lijkt? Nee... dit is zogezegd een achterliggende dienst...


Een klucht is het, en ik raak daar serieus door geïrriteerd.


Toch maar eens nadenken over de keuze die ik gemaakt heb toen ik overstapte...

3 reacties

Beste,
Is het mogelijk om mij via een privé bericht uw klantgegevens te bezorgen?Dan kan ik dit voor u nakijken.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Beste,
Dat is geen enkel probleem. U mag me steeds contacteren als u verdere vragen of informatie nodig heeft.
Met vriendelijke groeten,
eva
Beste Lieve,
Onze excuses hiervoor.
Dit is zeker niet de bedoeling van Belgacom.
Als u mij via privebericht uw klantennr doorstuurt, dan zal ik dit intern zeker doorgeven.
Aan de prijs van onze huidige packs kan ik wel niets veranderen.
Met vriendelijke groeten,
Eva

Reageer