hallo,
als nieuwe klant van proximus, een maand geleden in de winkel geregeld is mijn installatie nog niet in orde. vandaag hebben er dan eindelijk techniekers de lijn komen herstellen. volgens onze afspraak zou dit gebeuren vandaag alsook de installatie. tussen 08.00 en 17.00. na verschillende telefoons naar het nummer 080022800 zou er een afspraak staan voor de installatie vanavond tussen 17.00 en 20.00. hallo proximus, misschien even met de klant overleggen? nu zou ik dus echt met de dienst die deze afspraken maakt in contact komen zodat het eindelijk in orde komt. het is nu 19.40 en nog geen sms dat er iemand onderweg is? op het algemeen nummer kan niemand mij helpen. en ook via myproximus vind ik niets van deze afspraak. help???
Bladzijde 1 / 1
Hallo laurie1986,
Is de technieker al ondertussen geweest?
Indien niet, graag via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr).
Dan kijk ik het even na voor u.
Met vriendelijke groeten,
Joël
Is de technieker al ondertussen geweest?
Indien niet, graag via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr).
Dan kijk ik het even na voor u.
Met vriendelijke groeten,
Joël
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.