zaterdag 9/9 gevraagd om mij te contacteren via website : geen gevolg.
vandaag 11/9 in de vooravond zelf contact genomen met helpdesk ivm voorstel omschakeling naar tuttimus. 15 min in wacht gestaan, geen antwoord, ook niet door proximus zelf teruggebeld. ben 25 jaar trouwe klant...zonde ! zal hier nog gevolg aan gegeven worden ?
Bladzijde 1 / 1
https://nl.forum.proximus.be/de-praatbarak-5/antwoordt-proximus-u-40586/index1.html#post585285
Dag Christine,
Ik laat je graag contacteren door de juiste dienst, op welk nummer ben jij bereikbaar?
Je mag me deze info uiteraard ook via een privébericht bezorgen.
(Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden.)
Groetjes,
HeidiE
Ik laat je graag contacteren door de juiste dienst, op welk nummer ben jij bereikbaar?
Je mag me deze info uiteraard ook via een privébericht bezorgen.
(Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden.)
Groetjes,
HeidiE
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.