KLANTENDIENST

  • 17 December 2012
  • 0 reacties
  • 1550 Bekeken


Wat voor een service bij Belgacom. Amai.


Dan vraag je een nummeroverdracht aan (3 weken geleden) en ze zeggen dat het maar enkele dag ging duren nadat ze ondertekend het SIM-kaartje hadden opgestuurd. Wij kregen dat SIM-kaartje en ook daar beloofden ze ons dat het nog +/- 2 dagen ging duren.





Nu zijn we weer 2 weken verder en het werkt nog altijd niet! Dan bel je naar de klantendienst, die zeggen dat ze de aanvraag hebben verstuurd. Maar je moet daarvoor wel 45 min aan de telefoon hangen. Dan bel je naar Telenet en die zeggen dat ze geen aanvraag hebben binnen gekregen voor de nummeroverdracht!





En bellen begint mij DIK tegen te steken! Die klantendienst TREKT OP NIKS! Ze kunnen je niet helpen of je verstaat ze niet!


Altijd hetzelfde!

0 reacties

Geen reactie

Reageer