Klantendienst

  • 30 April 2012
  • 3 reacties
  • 434 Bekeken

Heb zonet de klantendienst even gecontacteerd, eerst 37 minuutjes mogen wachten, dan krijg ik een lieftallige dame aan de lijn, ik leg mijn probleem uit, vraagt men mij het klantennummer... Ik leg uit dat ik het klantennummer niet meer heb, factuur werd betaald en deze werd reeds weggegooid. Spijtig dan kan ik u niet helpen !!!! Ik vraag de dame is er echt geen manier om het klantennummer te achterhalen? Ja zegt ze op uw factuur ! Ik leg nogmaals uit dat ik geen meer in mijn bezit heb. Moet ik dan wachten tot volgende maand wanneer ik mijn nieuwe factuur ontvang voordat het probleem kan opgelost worden ??? U bent onbeleefd mevrouw zegt ze en ze smijt toe.....

To be continued !

3 reacties

Badge
Hmmm niet erg professioneel dan :)


xxx
Idd en hoe ik in godsnaam opnieuw ga kunnen bellen vraag ik me ook af, ik kan telefoons en sms'en ontvangen, ik kan perfect op het internet surfen alleen kan ik zelf niet bellen of sms'en.

Iemand suggesties ?
Beste Sandra,

Het klantnr. kunt u bekomen door te bellen naar 078150565.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer