Beantwoord

Klanten met verouderde decoder krijgen gratis een nieuwe toegestuurd???

  • 18 december 2015
  • 28 reacties
  • 3210 Bekeken


Toon eerste bericht

28 reacties

Dus wie was dat ook al weer die beweerde dat het heel duidelijk was dat de gekochte v3's ook volledig gratis vervangen zouden worden !-)

@Joel, wel heb ik een tijdje geleden van medewerkers gelezen op FB & TW dat er eventueel nog zou gekeken worden wat ze voor de klanten met een aangekochte decoder zouden kunnen als regeling treffen, wil dit zeggen dat dit nu definitief beslist werd dat de gekochte v3's niet gratis zullen vervangen worden en er geen sprake meer kan zijn van eventuele andere regeling voor de gekochte v3's?
Reputatie 1
Badge
"Gratis" aan 8 euro per maand; was dat geen Belgacom mop van Geert Hoste van een paar jaar geleden:-)
Reputatie 7
Badge +1
V3 zullen van de lijn geschrapt worden waarschijnlijk in de tweede helft van 2016 dus voor de klanten met een gekochte decoder zullen dan wel verplicht zijn van een V5-c te huren, of Proximus moet nog met een regeling afkomen voor de gekochte v3's !!??
Aan mijn schoonzus hebben ze gezegd dat het voorlopig niet nodig is om haar (gehuurde) V3b tet vervangen (zij heeft geen internet en dus ook geen mobiele toepassingen nodig). Als dat eerst 2e semester 2016 nodig is, hebben ze gelijk natuurlijk. Het zal me benieuwen...

Reageer