Klachtendienst/ombudsman
Ik vind nergens een nummer terug waar ik terecht kan voor klachten/serciveniveau van Belgacom maar kom steeds op het nummer 0800 22 500 waar ik jonge onervaren medewerkers aan de lijn die blijkbaar nergens kunnen noteren bij mijn klantnummer wat ik vorige keer gezegd heb.
Ik heb al drie keer opnieuw moeten bellen voor te zeggen dat ik geen vast telefoonnummer nodig nav verhuis en nu krijg ik bevestiging via brief dat dit wel zo is? Begrijpe wie kan. Ik bel dan nog eens met de brief bij de hand waarop men mij droogweg zegt dat dan alles geannuleerd dient te worden en dat mijn aansluiting niet voor de voorzien datum kan worden gemaakt wat dramatisch is voor ons als zelfstandigen.
Verder vind ik het verschrikkelijk dat de medewerkers van de help desk mij niet kunnen doorverbinden met persoon die weet waarover het gaat en die de gepaste maatregelen om de zaken correct uit te voeren en mij niet tijd doet verliezen met schrijven van deze mail en steeds opnieuw te moeten bellen om jullie fouten recht te zetten.
Dus graag asap oplossing of ik doe zoals mijn klanten als ze een abominabele service krijgen=> andere leverancier zoeken!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.